2017
A máme tady první pohádku. Musím říct že Disney odvedlo opravdu skvělou práci.
Pohodlně se usaďte a pusťte si k tomu hudbu co jsem pro vás připravila nahoře.Herci a důležití lidé:
Stručný obsah filmu:
Pokud znáte Krásku a zvíře tak to není moc potřeba rozvádět. Děj zůstává stále stejný.
Bella zůstává doma sama a její otec jede na trh prodat nějaké předměty. Cestou ovšem zabloudil v lese a dostane se k tajemnému zámku ve kterém se ohřeje a nají. Když se chystá odejít vzpomene si na růží, kterou slíbil Belle. Rozhodne se jednu utrhnout v zahradě zámku. Za to ho, ale zvíře, které vlastní zámek nechá zavřít do vězení. Kůň na kterém kupec přijel spěchá domu pro Bellu. Ta zůstane na zámku místo otce. Samozřejmě se setká se zvířete. S kterým se nakonec zblíží.
Pustí ji zvíře ze svého zámku zpět domů?Vlastní nazor:
Myslela jsem si, že už mě nic nepřekvapí, ale překvapilo. Film je udělaný trošičku jako muzikál, ale na to už jsme u Disney zvyklí.
Hodně mě překvapila role Belly v podání Emmy Watson. Tato herečka mi tam strašně moc seděla, opravdu to bylo krásné.
Super na celé pohádce je to, že trvá dvě hodiny.
Dozvíme se také něco o Bellyně matce. Jinak je ten film prakticky udělaný stejně jako kreslená verze. Postavy mají dost podobné kostými a celkově je pohádka dost pěkně grafický zpracována. Zvíře mi ani nepřišlo tak děsivé jako v jiných pohádkách. Nebo alespoň s mojí mladší sestrou to nic moc nedělalo.
To, že nejste už úplně děti neznamená, že se na tuhle pohádku nemůžete podívat. Naopak můžete a doufám, že to uděláte.Hodnocení:⭐⭐⭐⭐⭐
Celý film je v cz ke shlédnutí na zkoukni to.
Info
Co se týče seriálu teď dokoukavám Game of thrones, na které se určitě můžete těšit. O tuhle reakci vás nemohu ochudit, a pak seriál Upíří deníky a Riverdale.
Co se týče filmů, tak z těch novějších se můžete těšit na Mamma Mia: Here we go again a film Zrodila se hvězda
Z těch starších například na film Phar Lap nebo např. Na hraně zítřka.Bohužel na prvním místě je škola, tak části nevychází tak často. Teď se snažím dát dohromady příběh Šikana, i přesto se ale budu snažit dělat recenze na filmy.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
RandomZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...