💪🏻BEZ DECHU♥️

39 2 2
                                    

Ahoj, dnes se podíváme na takovou kombinaci akčního filmu a slaďárny.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavnim hrdinou filmu je Nathan, který chodí na střední školu, rád navštěvuje samé párty a užívá si svůj život

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavnim hrdinou filmu je Nathan, který chodí na střední školu, rád navštěvuje samé párty a užívá si svůj život. Stále, ale touží po jedné osobě, Karen, která o něj nemá zájem. Jednoho dne jim, ale učitel připraví společný úkol. Na internetu najdou stránku se ztracenými dětmi a chtějí ji přidat do svého projektu. Čistou náhodou narazí na malého chlapce, který je až překvapivě podobný právě Nathanovi. Nathan zavolá na číslo uvedené na stránkách a padne do pasti. Celý svět je najednou vzhůru nohama, Nathan a Karen se o sebe musí sami postarat a skrývat se před zločinci. Kdo je vlastně Nathan?

Vlastní názor:🤔
Celý film vypadal, tak strašně dobře a tak moc mě zklamal.
Romantická linka byla úplně o ničem, čekala jsem to trochu jiné, přišlo mi to takové celkově nereálné. Necítila jsem z toho filmu nic, žádné omoce, prostě nic. Akční scény byly fájn, ale opět mi to nějak nic nedalo, Nathan, který každému uteče a každého přepere a Karen, která se o sebe absolutně neumí postarat. Celý ten děj uběhl tak strašně rychle, že jsem se z toho nestačila vzpamatovat, natož se do filmu pořádně vzít.
Nevím jestli to bylo tím, že jsem na to koukala v půl čtvrté ráno nebo něčím jiným, ale tento film se mě prostě absolutně nedotknul.
Na film se zároveň dívala moje kamarádka, abych na film měla i její pohled a jí se to moc líbilo. Tak nevím možná je ta chyba ve mě. Tohle mi prostě absolutně nesedlo.

Hodnocení:⭐

Takže pokud chcete uděláte si na to obrázek sami, budu ráda, když mi napíšete do komentářů váš názor pokud jste film viděli. Každý má na to jiný názor, takže třeba právě vy budete z filmu nadšení.

Trailer:▶️

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat