2018
Dnes se společně podíváme na tuhle bláznivou německou komedii, která začíná naprosto zbytečnou sázkou.
Herci:🎭
Stručný obsah filmu:🎬
Film vypráví o dvou kamarádech Tonim a Paulivi.
Toni je takový ten hezounek, který hodně dbá o svůj vzhled a je perfekcionista.
Paul je člověk, který žije ve svém ,,virtuálním světě". Je to člověk, který koupí úplně sechno, ale největší úchylku má na boty.
Jednoho dne se společně pokouší zaujmout jednoho člověka svou aplikací, která si dokáže povídat s každým jednotlivým člověkem. Hlavní myšlenkou bylo to, že by mohla pomáhat starým lidem nebo dětem. Tento návrh ovšem lidé moc neohromí, a tak se do celého rozhovoru vloží Toni a udělá ze svého kamaráda Paula blázna, aby kupce svou aplikací ohromil. Paul se samozřejmě naštve, a tak vzniká již zmiňovaná sázka.
Oba dva pod vlivem alkoholu odevzdjí všechny své věci a po dobu 100 dnů si mohou každý den ve dvanáct hodin vzít pouze jednu. Oba dva mají ale přes 1000 věci. Proto je pro ně naprosto nepředstavitelné si vzít pouze jen jedu a to tu nejdůležitější. Kdo sázku vyhraje? A na co v průběhu sázky přijdou?Vlastní názor:🤔
Upřímně tento film mě ze začátku moc neoslovil. Byla jsem připravena na velkou vlnu humoru a myslela si, že vše ve filmu bude bráno s obrovskou nadsázkou a nebudu muset nad ničím moc přemýšlet. Velmi mě proto překvapilo, že film byl právě o zamyšlení. Nikdo z nás si asi nedokáže představit, že by si mohl každý den vzít pouze jednu věc. Nebo se všech svých věci vzdát. Někdy je také zároveň velmi obtížné si uvědomit, že všechny své věci vůbec nepotřebujeme.
Líbilo se mi, jak se myšlení s humornou částí skvělé prolínalo. Závěr filmu byl tak trochu klišé, což mě malinko mrzelo. A poslední vteřiny filmu jsem absolutně nezvládala. Takový konec jsem rozhodně nečekala. Film asi nikdy nebude patřit mezi mé favority a oblíbence, ale rozhodně neurazí ani nenadchne.Trailer:▶️
Hodnocení: ⭐⭐⭐
S odstupem času takový průměrný film.Dámy a pánové zatím to vypadá, že se do kina dostanu nejdříve v úterý a bohužel jen na film Gentlemani.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
RandomZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...