👨‍🎨PROTIVNÍCI (KNIHA) 📚

33 1 0
                                    

Druhý díl zatím velmi úspěšné trilogie Renegati.

Stručný obsah knihy:📚
V prvním dílu se Nova tajně dostala mezi Renegaty a chytře nahrála svoji smrt. Nyní si tedy všechni myslí je je Nightmere po smrti, ale Adrian je stále na pochybách.
Nové přesto vše vychází podle plánu a vypadá to, že už se brzy dostane k helmě Ace Anarchity. Anarchistům se ovšem postaví do cesty nová Renegatská zbraň, která by mohla napachat ještě hodně škod. Co je to za zábraň?

Vlastní názor:🤔
První díl byla naprostá pecka, zajímavý dej nabitý spoustou akce. Zajímavý závěr a celkově dobrý příběh.
Bohužel o druhém díle se takhle nádherně básnit nedá. Tato kniha pro mě byla spíš zklamáním. Prokousávala jsem se jí bez mála dva měsíce. Přesto doufám, že to byl spíš takový ten vycpávkový díl a že se děj v tom třetím konečně rozjede.
Hodně mě na knize mrzelo, že akce jsme se dočkali víceméně jen na začátku a na konci. Jinak se tam toho celou dobu moc nedělo. Do strany 270 mě kniha moc nebavila. Ke konci se to konečně začalo malinko víc rozjíždět. Vstah Adriana a Novy se konečně začal nějak vyvíjet až ke konci knihy. Nova hodně bojovala sama se sebou, ale občas na mě působila až moc bezcitně. Adrian podle mě taky občas moc nevěděl co dělá. Některé situace se podle mě daly vyřešit o dost snadněji než jak je popisuje autorka. Abych jen nekritizovala, tak jsem ráda za závěr tohoto dílu a pevně věřím, že mě třetí díl nezklame, protože ten závěr ve mě opravdu zanechal malou naději, že to příště bude lepší.
Pokud jste knihu nečetli, tak budu ráda když si ji přečtěte a pokud jste knihu četli, tak bych byla opravdu šťastná kdybyste se se mnou podělili o vaše názory na ni.

H

odnocení:⭐⭐⭐
O něco slabší než první díl.

Hrozně moc vám chci poděkovat za 1K. Jste nejlepší a je to pro mě velká radost. Doufám, že budete číst i nadále, protože těch recenzi bude ještě opravdu hodně a hlavně mě strašně baví je psát. Takže vám opravdu mocinky moc děkuji. Mám vás ráda.

MIA

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat