🏥JOHN Q👨‍👩‍👦

59 2 0
                                    

2002

Určitě všichni znáte takové ty dny, kdy nevíte na co se máte dívat. Zapnete televizi přecvakáte všechny reklamy a konečně najdete nějaký pořad na, kterém zrovna dávají film.
Přesně tohle se mi stalo v pátek, ten film mě docela zaujal, tak jsem si řekla, že se s vámi o něj podělím.

Herci:

Stručný obsah fimu:🎬Film vypráví o malém chlapci Michaelovi, který hraje beisbol

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah fimu:🎬
Film vypráví o malém chlapci Michaelovi, který hraje beisbol. Jednoho dne ovšem zkolabuje a je převezen do nemocnice. Zde doktoři zjistí, že potřebuje transplantaci srdce. Michalovi rodiče jsou, ale velmi chudí. Přesto svého syna miluji a udělali by pro něj cokoliv. Nejprve si myslí, že operaci zaplatí díky svému pojištění, později se, ale ukáže, že se na to nevztahuje. Michalovi rodiče každý den sleduji jak jejich milované dítě slábne a pomalu umírá. Jeho otec to v jednu chvíli nevydrží a rozhodne se vzít věci do vlastních rukou. Sežene si pistoli a zabarykáduje se v nemocnici, kde má spoustu rukojmích. Ve chvíli kdy přijede policie začne s nimi vyjednávat. Jediné oč žádá je aby jeho syna napsali na seznam lidí, kteří potřebují transplantaci srdce. Dokáže vybojovat pro svého syna srdce? Jak daleko je schopný zajít, aby ho získal?

Vlastní názor:🤔
Je to hodně dojemný a napínavý film. Nemocniční prostředí ve vás vyvolává zvláštní pocity a celkově film působí velmi depresivně.
Je tam krásně vidět silné pouto rodiny, kterou okolo sebe chlapec má.Nicméně rozhodování jeho otce není vždy úplně správné.
Konec je neprosto strhující. Tento film byste si neměli nechat ujít.

Hodnocení: ⭐⭐⭐

Opět se omlouvám, že teď recenze nevychází tak často. Právě jsem začala sledovat druhou sérii Riverdale doufám, že tyto stránky mi nikdo nezruší, protože moji řadiče úplně nejsou pro netflix. Co se týče filmů, teď na to opravdu nemám čas a čtení šlo momentálně taky trochu stranou. Další recenzi se pokusím vydat o víkend.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat