🗡️GAME OF THRONS 👑

49 2 0
                                    

2011 - 2019
8 sérií

A je to tady. Každý vás pořád přemlouvá ať se na to podíváte?
I mě přemlouvali. A díky tomu můžu tvrdit, že tenhle seriál je vážně skvělý a určitě stojí za shlédnutí.

Herci:

Stručný obsah seriálu:🎬Nacházíme se v době rytířů, královen a králů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah seriálu:🎬
Nacházíme se v době rytířů, královen a králů. Svět je zde rozdělen na dvě části, na severskou část za velkou zdí, a na obyčejný svět. Zeď normální civilisty chrání před přízraky, kterým se říká Bílí chodci. Jsou to lidé, kteří jsou už většinou po smrti a zabíjí další lidi, aby bylo chodců víc.
Zeď hlídá skupina rytířů, kterým se říká muži z noční hlídky, ti jsou plně oddání stráží na zdi, nesmí se oženit a nesmí opustit své stanoviště.
Začátek seriálu se odehrává na Zimohradě, kde vládne Ned Stark, který má 6 dětí. Na jejich hrad přijíždí velmi vzácná návštěva a to sám král se svou ženou, jejími bratry a syny. Celé se to zdá jako velmi milá návštěva. To se ovšem brzy změní. Ned Stark je nucen odjet s králem, který je jeho velmi dobrý přítel, do hlavního města a pomoci mu s vládnutím. S sebou bere i své dvě dcery Aryu a Sansu. Všichni ostatní zůstávají na Zimohradě.
Celá tato návštěva ovšem vyústí ve velmi kruté hádky, boje a spoustu dalších nepříjemností. Každý má totiž své tajemství, které se nikdo nesmí dozvědět.

Vlastní názor:🤔
Na začátek chci jen říct, že seriál bych nedoporučovala slabým povahám. Je tam často vidět krev. Občas mi to přišlo až moc morbidní. Nebo to byl jen můj pocit, každopádně si na to časem zvyknete a pak už vám to ani nepřijde. Seriál také obsahuje množství nevhodných scén, takže 15+.
Za sebe musím říct, že po shlédnutí prvních dvou dílů jsem měla chuť na seriál už nekoukat. Ztrácela jsem se v tom. Nechápala jsem děj atd. Přesto doporučuji dát seriálu šanci. Po shlédnutí první série se v tom najdete.
Děj je velmi napínavý. Každá jednotlivá postava má něco na víc a vždy se chová nepředvídatelně.
Kaho si 100% oblíbíte je Daenerys a její draky na ty si, ale budete muset počkat do 2 série (tím si teď úplně nejsem jistá).
Celý závěr filmu, byl špatně podány, série si zasloužila víc, bohužel konec byl velkým zklamáním.

Každý si najde nějakou svou oblíbenou postavu. Za mě to byl např. Bran a Tyrion

Můžete si také všimnout, že na seriálu se podílelo opravdu velké množství herců. A jejich herecké výkony jsou opravdu obdivuhodné.

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐
Ubírám jednu hvězdu za poslední sérii, to byla katastrofa.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat