🏙️MĚSTO Z KOSTÍ (KNIHA) 📚

56 2 1
                                    

Ahoj všichni právě jsem dočetla knihu Město z kostí. Všimněte si tě skvělé obálky, úplně jsem se do ní zamilovala. Ještě teď jsem plná emocí a všeho toho co mi kniha přinesla, takže předpokládám, že to bude trochu delší než to na co jste doteď byli zvyklí.

Stručný obsah knihy:📚
Kniha vypráví o patnáctileté dívce Clary, která žije se svojí matkou v Brooklynu. Její matka je úžasná malířka, ale o svou dceru se až příliš bojí. Jednoho dne Clary vyrazí s přáteli do města do jednoho clubu, chtějí se trochu pobavit a užívat si, jako všichni ostatní v jejich věku. Clary v klubu ovšem narazí na partičku podivných lidí, které ovšem nemůže žádný normální člověk vidět. Díky tomu začne Clary přemýšlet víc o své minulosti a o svém otci, kterého nikdy nepoznala, protože zemřel, když byla ještě malá. Její matka o něm nikdy nemluví. Kdo byl Caryn otec a proč se o něm její matka nikdy nebaví? Proč Clary vidí lovce stínu a další nadpřirozené bytosti? Podaří se jí někdy rozluštit kým vlastně doopravdy je?

Vlastní názor na knihu:🤔
Od tohoto příběhu jsem se nemohla odtrhnout od začátku až do konce. Příběh je psán velmi poutavě. Strašně rychle jsem si autorky psaní oblíbila. Zjistila jsem, že tohle je přesně ta kniha na celou jsem čekala. Vždy jsem se bála koupit si nějakou knihu, ve které se vyskytují víly, vlkodlaci, démoni a další nadpřirozené bytosti. Pořád jsem si myslela, že mě to nebude bavit. Tato kniha mi ukázala opak. Ukáže vám nový svět plný magie a temnoty. Ve chvíli kdy si začneme myslet, že už přesně víte jak a co se stane dozvíte se úplný opak. Jakoby s vámi autorka prostřednictvím knihy manitpulovala a vaše mysl si nedokázala příběh domyslet. Ale, pokud máte také takový ten zlozvyk otáčet si stránky na před a číst si je jako například já snažte se tomu vyvarovat. Přišli byste o dokonalý závěr celé knihy. Samozřejmě s odkazem na pokračování, protože kniha má 6 dílů. Pokud se na to necítíte a dáváte přednost spíš filmům nebo seriálům, tak vás možná překvapí že tato knižní série má i seriálovou a filmovou  podobu. Na rovinu říkám, že jsem seriál neviděla a neplánuje si ho pouštět, člověk si zkrátka své hrdiny v knize představí pomocí své fantasie a oblíbí si je, takové jak si je vysní. Herci většinou tuto vaší vizi nesplňují. Tím pádem bych si seriál nezamilovala tak jako knihu. Ale znám spoustu lidí, kteří jsou se seriálem spokojeni. Naopak je často setkávám s kritikou filmu a za sebe musím říct, že už s Trailer je vidět, že to s knihou nemám nic společného a navíc pokaždé když se snažíte nacpat šestidílnou sérii do filmu, který má hodinu a půl tak je něco špatně. A myslím si že tvůrci filmu si knihu vůbec nenastudovali, spousta věcí byla úplně jinak. Takže pokud se chcete podívat s některou z verzí rozhodně bych volila tu seriálovou.

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat