🕷️SPIDER-MAN FAR FROM HOME🗼

46 5 0
                                    

2019

Dnes se po dlouhé době podíváme opět na film od Marvel, který je zároveň poslední Marvelovou, která vyšla v loňském roce. Letos se opět můžeme těšit na spoustu novinek jako např. Back Widow nebo Morbius.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Po Avengers Endgame se toho mnohé mění a to i pro Spider-Mana, který se chystá na výlet po Evropě společně s jeho školou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Po Avengers Endgame se toho mnohé mění a to i pro Spider-Mana, který se chystá na výlet po Evropě společně s jeho školou. Touží po tom žít normální život, jako před tím než se stal superhrdinou. To se bohužel, ale nepovede, protože se mu do cesty postaví nový nepřítel. Dokáže Spider-Man utajit svoji totožnost a zároveň zničit nového nepřítele?

Vlastní názor:🤔
Začátek filmu mě příliš neoslovil, uběhlo prvních 10 minut a já už jsem se chystala film vypnout. Pak se, ale dění dalo rychle do pohybu.
Skvělé na filmu bylo, že jsem se podívali do evropských zemí jako např. do Paříže nebo do Londýna.
Nejvíce, ale u českých fanoušků byla očekávána cesta do Prahy. Tyto záběry mi strašně rychle navodily pocit domova a byla jsem hrdá, že se tak světově známý film natáčí v naší malebné zemičče.
Akční záběry naprosto předčili mé očekávání, ale občas to pro mě bylo až moc zmatečně.
Také se zde objevilo pár vzpomínek na Tonyho Starka.
Opět se můžete těšit na všechny herce, kteří hrály v předchozím díle Spiedermana. Jsem moc zvědavá co nového nám Marvel po Avengers Endgame přinese. Už se moc těším na Black Widow a doufám, že se mi podaří někoho přemluvit aby se mnou vyrazil do kina.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat