B E Z H Ů L K O V Á M A G I E !
°°••°°••°°••°°••°
siriusCassiopeia vyběhla z učebny, jakoby jí za patami hořelo. Celá třída byla zkamenělá úžasem a jen z dálky ke mě doléhal křik profesora Morgensterna, který poučoval Bellatrix, že to co udělala, bylo absolutně nezodpovědné a velice nebezpečné. Nikdo si však nevšiml, jak se Cass vytratila ze třídy.
„To byla bezhůlová magie, tu ovládají jen černokněžníci! Je spolčená s Voldemortem!" Uslyšel jsem křičet nějakou holku. Svraštil jsem obočí, a pak jsem se otočil na Lily, která si vyměňovala omámené pohledy se svými kamarádkami.
„Co to bylo, Lily?" Zeptal se James ihned zrzky, velice zmatený. Měl jsem dokonce pocit, že zněl i trochu vystrašeně.
„To byla bezhůlková magie, Pottere." Vysvětlila mu trpělivě Lily, ale pak se se starostí v očích otočila ke dveřím.
„A vážně jí používají jen černokněžníci?" Zeptal jsem se teď já. Místo Lily mi však odpověděl Remus.
„Ne. Vezmi si třeba Brumbála. Není černokněžník, ale používá bezhůlkovou magii." Pokrčil mladý vlkodlak rameny.
„Ale jak potom Cass dokázala ovládnout takovou mag - " Nedoslechl jsem však konec, protože jsem se se strachem vydal ze dveří a pak jsem rychle vběhl do kamenné chodby. Tam jsem pak na studené zemi našel ležet Cassiopeiu, které z nosu tekla karmínová krev.
„Cass..." Zašeptal jsem bezradně a cítil jsem, jak se mi z nějakého neznámého důvodu ženou slzy do očí. Rychle jsem si k ní přiklekl a otočil jí z boku na záda. Pak jsem jí odhrnul jeden pramen jejích čokoládových vlasů a dal jí ho za ucho.
Pak jsem jí ale rychle a bez řečí zvedl do náručí a rozběhl jsem se směrem k ošetřovně.
Když už jsem konečně dostal ke známým dveřím ošetřovny, Cassiopeia se zdála ještě bledší, než, když jsem jí našel, a já pořád nevěděl proč. Rychle jsem tedy rozrazil dveře na ošetřovnu a vběhl do bílého prostředí Bradavické ošetřovny.
„Madame Pomfreyová!" Zavolal jsem do útrob ošetřovny a ze dveří pak ihned vyběhla žena ve středních letech.
„Pane Blacku, kolikrát jsem vám říkala, že ošetřovna není žádné famfrpá - " Už mi chtěla vynadat, ale když uviděla nehybné tělo Cassiopeii Malfoyové v mém náručí, zarazila se ihned a pak mě nasměrovala k jednomu volnému lůžku, které bylo u okna.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfiction„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...