varování : v této kapitole se nacházejí sexuální scény, ty jsou označené, takže pokud to nechcete číst, budete vědět, kde přestat
°°••°°••°°••°°••°°
H A R R Y J A M E S P O T T E R !
°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia
Dny plynuly a z jara se stalo léto. Musely jsme se smířit s dočasnou ztrátou Kat, která byla po provedení našeho úkolu tak vysílená, že jí její prarodiče a sestra museli dočasně pochovat. Bylo to těžké pro nás všechny, ale nejvíc pro Remuse. On teď zůstal s Hope úplně sám. Proto se raději nastěhoval k jeho otci, aby všechno zvládal alespoň trochu lépe. Já se Siriusem i James s Lily jsme za ním chodili na návštěvy, ale už ne tak často. Chápali jsme to. Chtěl být sám. Nevěděla jsem, jak se cítil. Ještě jsem nezažila, že by láska mého života visela na vlásku mezi životem a smrtí a doufala jsem, že to nikdy nezažiju.
Lilyin termín porodu se blížil, avšak s tím i nastávající hrozba. Profesor Brumbál k nám totiž jeden večer — mám takový dojem, že to bylo asi týden po tom, co jsme Kat uložili ke „spánku" — přišel a sdělil nám, že dítě narozené na konci léta bude největším nepřítelem pro Lorda Voldemorta. Ještě tu však byla možnost, že by to mohl být potomek Franka a Alice Longbottomových. Nepřála jsem však nikomu, aby jeho dítě muselo být v takovém nebezpečí, jako jsem byla kdysi já a Rayen.
„No tak, ještě poslední lžičku." Slyšela jsem z jídelny Siriův hlas. Dala jsem mu za úkol nakrmit Auroru a vypadalo to tak, že už při posledních pár soustech naše dcera protestovala. Nad tím jsem se musela pousmát. Kdo by to byl řekl, že Sirius Black, Bradavický Casanova, bude tak dobrý s dětmi.
Po uklizení nepořádku v kuchyni, který jsem nadělala při dělání Aurořiny večeře, jsem pověsila hadr, se kterým jsem utírala linku, na kohoutek a vydala jsem se do jídelny za mou rodinou.
Stála jsem ve futrech dveří a sledovala, jak si Aurora převzala od Siriuse lžičku s bramborovou kaší. Sirius si úlevně vydechl, když viděl, že si Aurora nastavuje svou levou rukou lžičku k ústům. Nakonec se však ale zhrozil, když Aurora švihla lžičkou a všechna bramborová kaše z ní skončila v jeho vlasech a na jeho obličeji.
Skousla jsem si ret, abych udržela smích, co se dral na povrch, ale nijak to nepomohlo. Aurořin šokovaný výraz z její tváře zmizel a ona začala tleskat a vesele se chychotat, zatímco Sirius se na mě šokovaně otočil, když uslyšel, jak jsem vyprskla smíchy.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfic„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...