D O U P Ě !
third person
°°••°°••°°••°°••°°Doupě, místo, kde bydlela rozrůstající se rodina Weasleyových bylo nacpané k prasknutí. Dům kromě rodiny obsahoval čtyři poberty, tři děvčata a jednu očekávanou maminku, společně s jedním profesorem,a dvěma teenagery, které od sebe nerozezná ani jejich vlastní sestra. A pořád by se tam vešlo ještě několik dalších lidí.
„Copak se děje, Siriusi? Nechutná ti snad?" Ptala se Molly Weasleyová od sporáku. Sirius jí už od té doby, co přijel připadal velice zamlklý, což jí dělalo starosti.
„Ne, je to výborné, Molly." Ujistil jí, a aby potvrdil svá slova, nacpal si do pusy plnou lžíci dýňové polévky.
„Má jen strach o Cass." Osvětlil Molly situaci Rayen. Také měl strach o svou sestru. Malfoyovi nepodporovali Lorda Voldemorta, což je dělalo snadným cílem, stejně tak jako to, že měly v rodině dědice Godrika Nebelvíra.
V tu chvíli, co to Rayen dořekl se venku ozval zvuk přemisťování. Arthur si s Molly vyměnil ustarané pohledy, pak se ale otočil na Ryana a kývl na něj. Ten mu kývnutí oplatil a vytáhl si svou hůlku. Oba se pak zvedly ze svých míst a vydaly se ke dveřím.
Oddechli si, když uviděly Kingsleyho Pastorka přes kukátko, proto si zastrčili hůlky do kapes a otevřeli.
To co však viděly jim vyrazilo dech. Bledá, Cassiopeia Malfoyová byla v jeho náručí. A její hrudník se jemně nadzvedal.
„Co se stalo?" Vyjel na Pastorka ihned Rayen.
„Smrtijedi." Odpověděl mu jednoduše bystrozor.
„Abraxas a Laurene?"
„Je mi to líto."
Ryan si povzdechl a zahnal slzy, které se mu hnaly do očí. Pak si převzal svou sestru a zašel s ní do domu. Nemohl uvěřit tomu, že byly Malfoyovi mrtví.
„Musíme to říct Molly, Arthure." Upozornil Pastorek svého přítele, když bývalý profesor odešel.
„Já vím, bude zdrcená." Přiznal Arthur s těžkým srdcem. On a Molly spolu s Abraxasem a Laurene chodili do stejného ročníku, až na to, že oni dva chodili do Nebelvíru, Laurene do Havraspáru a Abraxas do Zmijozelu. Bylo to sice už několik let, co přerušili spojení, aby tak Voldemort nenašel cestu k Malfoyovím a neohrozili také Weasyleyovi, ale pořád se zvládly nějak dorozumět.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfiction„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...