xxii.

1.6K 70 1
                                    

P Á R T Y !

°°••°°••°°••°°••°°cassiopeia

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia

Nastalo dvanáctého ledna a venku už se smrákalo. My jsme však seděli ve světle lampičky, a upravovali se na to slavnou Pobertovskou párty.

Lily seděla u zrcadla a upravovala si tmavé linky, které měla sladěné se světle růžovými stíny.

Rudé, jindy rovné, vlasy jí teď v roztomilých malých vlnkách spadli na ramena.

Když linky měla perfektní a nenašla na nich jedinou chybu, zvedla se ze stoličky a její světle růžové šaty, pod kterými měla bílé triko s dlouhým rukávem, jí zašustili kolem kolen.

„James z tebe omdlí." Zasmála se vedle mě Marlene, která si zrovna natahovala světle modré kalhoty. To vyvolalo všeobecný smích.

Kat, která seděla na mojí posteli vstala, urovnala si černé uplé šaty se špagetovými ramínky a pak si z kosmetického stolku vzala řetízek z přívěskem, který si rovnou pověsila na krk.

„Tak mi to zase nesluší." Zamumlala Lily, s červenými tvářemi. Ovšemže jí to slušelo. Divila bych se, kdyby jí James rovnou nepožádal o ruku, až jí uvidí.

„Ale jo, Lily." Hádala jsem se s ní a ze skříně jsem si rovnou vyndala černou sukni s černobílým pruhovaným rolákem, který jsem měla v plánu si vzít. Jako jediná jsem ještě nebyla převlečená, na což se holky ihned zhrozili.

Z šuplíku, který byl součástí skříně, jsem si ještě vyndala černé spodní prádlo a s kupičkou prádla jsem se vydala do koupelny.

Ze dveří právě vyšla Rosie, oblečená v tmavě hnědém svetru a kostkované sukni, a tak jsem využila možnosti, abych se rychle osprchovala a jemně se namalovala.

I když jsem si horkou vodu, která na mě ze shora tekla, užívala, musela jsem vylézt ze sprchy a obléknout se.

Po tom, co jsem si oblékla spodní prádlo, jsem si na nohy natáhla černé síťované silonky a oblékla jsem si sukni, do které jsem si o později zastrkala rolák. Vlasy jsem si pak dala do dvou drdolů na vrchu hlavy a vyšla jsem z koupelny.

Hned, co jsem však vešla do pokoje, mi cestu zatarasila Rosie s brýlemi v ruce. Podivila jsem se. Nevěděla jsem, že Rosie nosí brýle.

„Od kdy? -" chtěla jsem se zeptat, ale Lily mě přerušila.

„Nejsou její, jsou tvoje. Všimli jsme si, jak na všechno poslední dobou mžouráš.

𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat