S P O L U !
°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia„Ne, ne, jak je to možné?" Šeptala jsem si pro sebe. V nose mě štípali slzy a žaludek jsem měla jako ve svěráku.
Myslela jsem si, že to bylo jen z množství jídla, které jsem za poslední tři měsíce snědla, ale pletla jsem se, tak šeredně jsem se pletla.
„Cass?" Ozvalo se spoza dveří koupelny.
„No?" Musela jsem si nejdřív odkašlat, abych s tím knedlíkem v krku mohla mluvit.
„Jsi v pohodě? Už jsi tam deset minut, stalo se něco?" Strachovala se Lily. Podívala jsem se na tátovi hodinky, které jsem měla na zápěstí. Bylo půl osmé, už měla být dávno na snídani. S Jamesem.
„Jo, Lily, jsem v pohodě, jen se mi udělalo trochu špatně. Běž na snídani, doběhnu vás." Ujistila jsem zrzku přes dveře a opřela se o dřevěné dveře koupelny.
Nejsem v pohodě.
Znovu jsem zvedla levou ruku, ve které jsem svírala druhý těhotenský test.
První slzy se mi vykulily z očí, když jsem spatřila dvě čárky, které značili, že je pozitivní. Nejdřív jsem si myslela, že se první test mýlí a že jsem možná jen opravdu přibrala pár kil navíc.
„Nejsi v pohodě, Cass. Pusť mě do tý koupelny. Slyším, že brečíš." Ozvala se Lily z pokoje. Povzdechla jsem si a konečně uznala, že je načase, otevřít dveře do koupelny, do které jsem ráno vběhla jako namydlený blesk, čímž jsem pěkně vystrašila holky a Moonlight, která si to do té doby podřimovala na jednom z polštářů.
Otevřela jsem dveře a přesunula se ke stěně u umyvadla. Po chvilce do koupelny vstoupila Lily s tváří staženou starostí. Ostatní holky už museli odejít na snídani, protože v pokoji bylo ticho.
„Cass, co se sta –
– proboha Cass, to je těhotenský test?!" Vyjekla Lily, ihned, co spatřila první test ležet v umyvadle.
Místo toho, aby si šla prohlédnout, zda je test pozitivní, nebo ne, přispěchala ke mě a ihned si ke mě klekla.
„Cass, proč jsi mi nic neřekla?" Zeptala se Lily šokovaně, když mi druhý test vypadl z ruky, jak jsem si zabořila hlavu do dlaní a nechala slzy, aby si našli cestu z mých očí.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfiction„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...