A N I M A S A L I T !
°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia
Moje srdce bilo tak silně, až jsem si myslela, že mi vyskočí z hrudi. Takhle dívka se silně podobala Siriovi, ale v nějakých detailech i mě.
„Je to všechno tvoje chyba Jamesi!" Vykřikla fialovláska směrem k chlapci, co se nápadně podobal Jamesovi.
„Moje?!" Otázal se chlapec dotčeně.
„Prosím, nehádejte se." Zaprosil chlapec s modrými vlasy a spoustou piercingů, který seděl vedle hnědovlasého chlapce s náušnicí v uchu.
„Víš co, Pottere? Teddy má pravdu. Nebudu se s tebou hádat, o tvojí chybě." Zasyčel dívka na hnědovláska vedle ní. Oba vypadali stejně staří jako my, ale modrovlasý kluk a ten kluk s náušnicí vypadali starší.
„Pottere?" Zajíkl se James, objímající Lily kolem ramen.
„Prosím, mohli byste nám vysvětlit, co se stalo?" Zeptal se Brumbál klidně čtyř dětí.
Jediná dívka ze skupiny se na něj tedy otočila a její vlasy nabrali lehce růžový odstín.
Byla metamorfomág.
„Jmenuji se Calypso Cassiopeia Weasleyová a tohle je Edward Remus Lupin, Corey Abraxas Morgenstern a tohle pako je James Sirius Potter." Ukázala nejdříve na sebe, pak na modrovlasého chlapce, potom na toho s náušnicí a nakonec na chlapce s pokřiveným úsměvem a brýlemi.
„Vy - vy jste naše vnoučata?" Vydechl šokovaně Remus s pohledem stále upřeným na modrovlasém chlapci.
„Ano, my všichni jsme, ale tady Teddy je váš syn." Vysvětlila Calypso klidně a její vlasy znovu nabrali pastelově fialovou barvu.
Remusovi tváře nabrali nachový odstín.
„Mohli byste nám také osvětlit, jak jste sem dostali, když tvrdíte, že jste z roku 2019, slečno Weasleyová?" Zeptal se Brumbál klidně, jakoby ho vůbec nepřekvapilo, že tyhle děti jsou naši potomci a jsou z budoucnosti.
„Tady Potter se vloupal do kanceláře jeho táty a našel tam starý obraceč času," povzdechla si dívka a s nakvašeným pohledem si přeměnila chlapce vedle ní, který na ní koukal zasněnýma očima. Tohle mi silně připomínalo Jamese a Lily loni, když jsem je všechny poznala ve vlaku.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfiction„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...