P A D Á H V Ě Z D A , N Ě C O S I
P Ř E J !°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeiaOd té večeře uplynulo několik dnů a já jsem byla jako v jiném světě. V mojí hlavě byli myšlenky na Siriuse Oriona Blacka, na to, jak mi ukradl můj první polibek a pak mi řekl, že jsme jen kamarádi a tohle bychom neměli dělat.
Nejdřív jsem byla zklamaná, protože jsem si myslela, že u něj mám alespoň malou šanci. Pak jsem byla naštvaná, protože jsem se kvůli němu cítila jako nějaká levná holka. Nakonec jsem se s tím ale smířila a snažila se myšlenky na černovlasého lamače srdcí zapomenout.
„Vsechno nejlepší!" Vyrušil mě z mých myšlenek hlas mojí zrzavé kamarádky. Viděla jsem, jak na zem pustila svůj kufr, který měla s sebou doma a pak jsem viděla, jak si prorazila cestu skrze Poberty a rozběhla se proti mě.
Rychle jsem z ramen setřásla kožený batoh a pak jsem roztáhla ruce, abych ji mohla přivítat.
Hned jak do mě její tělo narazilo, zapomněla jsem, že existuje nějaký Sirius Black a pevně jsem jí objala. Avšak s tím, že jsem zapomněla na Siriuse, jsem očividně zapomněla na to, jak funguje gravitace, protože jsme v další chvíli leželi obě na studené zemi nástupiště 9¾.
„Lily!" Zachraptěla jsem se smíchem. Čekala jsem, že zrzka sleze, ale jak jsem pořád cítila tíhu jejího těla na to moje, tak jsem zjistila, že na mě pořád leží.
„Všechno nejlepší, Cass." Zamumlala mi do ucha a pak slezla. Urovnala si její černý kabát, který jí kontrastoval s jejími bílými džínami. Pak před sebe ale natáhla ruku a pomohla mi se zvednout ze země.
„Jaktože jsi věděla, kdy mám narozeniny?" Zeptala jsem se zvědavě. Lily jen protočila očima, ale pak se ušklíbla.
„Říkalas, že ti dopis dorazil čtvrtého ledna, a já jsem si automaticky odvodila, že v ten den máš narozeniny, protože dopisy z Bradavic chodí všem o narozeninách." Vysvětlila mi chytře a z kapsy si vytáhla balíček žvýkaček, ze kterého si jednu vzala a hodila si jí do pusy. Pak se ale podívala mým směrem a natáhla ke mě ruku s balíčkem.
Na to jsem však jen zakroutila hlavou a ze zadní kapsy u kalhot jsem si vytáhla balíček mudlovských cigaret. Z něj jsem si jednu vyndala a strčila jsem si jí do pusy. Balíček jsem pak zase strčila do kapsy a špičkou hůlky jsem si zapálila cigaretu.
„Nevedela jsem, že kouříš." Řekla mi překvapeně Lily, zatímco se pokoušela co největší bublinu ze žvýkačky.
ČTEŠ
𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]
Fanfiction„Věděla jsi to?" Zeptala jsem se. „Ano." „Proč jsi mi to teda neřekla?!" „Tak proč?!" Vykřikla jsem svou otázku znovu. „Nechtěla jsem tě ztratit." °°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°••°°•• Cassiopeia Afródité Malfoyová žila normální život do...