xxi.

1.7K 62 7
                                    

V L K O D L A K !

°°••°°••°°••°°••°°cassiopeia

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia

Dny do párty, připravované Poberty se nepředstavitelně krátili a než jsme se nadáli, v nebelvírské místnosti už viseli plakáty s oznámením, že se pozítří večer, 12. Ledna, koná párty na mojí počest.

Siriuse, Remuse, Petra ani Jamese jsem dnes večer, když jsem šla do společenky, neviděla, a tak jsem se rozhodla, že ze Snapea půjdu vymámit, jak mého bratra dostat z vlivu Amorova šípu. Nebyla jsem v lektvarech totiž nějak zběhlá, ale zaklínat jsem uměla výtečně.

Červenou mikinu, kterou jsem před nějakým časem ukradla Siriovi, jsem si přitáhla k tělu jak nejlépe to šlo, jelikož se mi chlad skelpení, kde sídlila Zmijozelská společenská místnost, zařezával hluboko do kostí.

Zastavila jsem se až před obrazem, namalovaných hadů, kteří byli stočení do klubek.

Hesssslo. . ." Zasyčel na mě jeden, když jsem k obrazu natahovala ruku, abych ho probudila.

„Nevím heslo." Zamumlala jsem. Had mě ale nejspíš slyšel a, přestože obrazy, a hlavně zvířata, nemohli prokazovat emoce, připadalo mi, jakoby se na mě škodolibě ušklíbl.

Hloupoučká Nebelvírka, mysssslí sssi, že ji pustíme dovnitř. . ." Zasyčel ten druhý, detailněji zachycený. 

„Nechci dovnitř," namítla jsem a potlačila vítězný úšklebek, když hadovi zmizel "úšklebek z tváře", „potřebuji sehnat Severuse Snapea."

Had vypadal, jako když přemýšlí, ale pak jen zmizel z obrazu a po chvilce se tam zase objevil.

„Už jde." Oznámil had a ihned na to se stočil do klubíčka, ve kterém jsem ho našla.

„Co tu chceš, Malfoyová?" Zavrčel nepříjemným tónem Snape. Jeho vlasy byli mastné a šlo vidět, že si je dlouho neuprovavoal. Za to jeho oči. . . Jeho oči byli jako dva černé uhlíky, které mi právě teď vypalovali díru do hlavy.

„Chci vědět, proč jsi dal Narcisse Amorův šíp." Přešla jsem ihned k tématu.

„Zažádala si o něj, zaplatila mi za něj." Pokrčil rameny.

„Potřebuju vědět, jak se ho dá zbavit." Zastavila jsem ho, když se chystal vstoupit do společenky.

„Na to si najdi někoho jinýho, Malfoyová." Zavrčel nakonec a rozešel se zpět k obrazu. Já jsem se taky otočila, že půjdu, ale zastavil mě jeho hlas.

𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat