xxxvii.

1K 57 15
                                    

P Ř Í J E M N Á   P Ř E K V A P E N Í !

P Ř Í J E M N Á   P Ř E K V A P E N Í !

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

°°••°°••°°••°°••°°
cassiopeia

Bylo to už šest měsíců od té doby, co jsem se dozvěděla, že jsem těhotná. Těhotenství se pro mě stávalo každým dnem těžší a těžší a už jsem se nemohla dočkat, až budou ti dva malí prcci na světě. Cítila jsem se jako nafouklý balón a jedla jsem, jako celá čtyřčlenná rodina dohromady.

Už mi sice zbýval jen měsíc, ale cítila jsem se, jakoby mi zbývalo ještě víc, než jeden měsíc. Bylo to pro mě jako věčnost.

„Co se děje, zlato?" Zeptal se Sirius starostlivě, když jsem si povzdechla.

„Já jen,. . . Sice ty mrňouse už teď miluju, ale. . . Už chci aby byli venku. . ." Povzdechla jsem si znovu a pomalu se vytáhla do sedu, abych na svého přítele viděla.

„Asi bys mi to nevěřila, ale. . . Už jsem si je taky zamiloval." Usmál se na mě Sirius a nahnul se, aby si ukradl jeden polibek. Ten jsem mu oplatila.

„Chtěl bych tě pozvat na rande." Ozval se po chvilce ticha.

„Vážně?" Ptala jsem se zvědavě.

„Jo, na pořádný rande. S večeří, a tak." Zasmál se Sirius a já mohla vidět, jak mu v očích hrají jiskřičky nadšení.

„Tak fajn, pane Blacku." Souhlasila jsem se smíchem a opřela se o jeho hruď.

„Dobrá, slečno Malfoyová, uvidíme se dneska v sedm hodin, kde jinde, než na Astronomické Věži." Objal mě kolem pasu a vtiskl mi polibek na čelo a pak i na obě tváře.

Nakonec si však položil bradu na moji hlavu a prsty mi jemně masíroval otlačené bříško. Nad tím jsem se musela jenom usmát. Byl tak něžný. Všichni o Siriovi Blackovi říkali, že je to jen takový ten typ kluka, který se stará jen o sebe a měl ego vysoké jako Mount Everest. Tenhle kluk byl však úplně někdo jiný, než, co o něm všichni ostatní říkaly.

Milovala jsem toho kluka, co mi na začátku šestýho ročníku pomotal hlavu. Milovala jsem ho celým svým srdcem a nesnesla bych, kdyby se mu něco stalo.

°°••°°••°°••°°••°°
sirius

Celý den, až do sedmi jsem byl jako na trní. Dneska jsem to konečně chtěl udělat. Už jsem to plánoval na její narozeniny, ale nějak na to nepřišlo.

𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖎𝖗 - 𝖓𝖆́𝖛𝖗𝖆𝖙 𝖉ě𝖉𝖎𝖈𝖊 [ 𝖍𝖕 - 𝖒𝖆𝖗𝖆𝖚𝖉𝖊𝖗𝖘 𝖊𝖗𝖆 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat