25.bölüm

11.2K 788 66
                                    

*iyi okumalar

Masal'la yaptığımız o konuşmadan sonra kampa dönmüştük. O kendi arkadaş grubunun yanına gidip zaferini kutlamıştı. Bense bizim kızların yanına gelip olayları anlatmıştım. Hepsi olanlara şaşırmıştı. Masal'ın 'beni ikna et' demesini, onlarda yarı pozitif cevap olarak algılıyordu.

Rahibe "O sarı çiyan artık bizim yengemiz mi oluyor?" dediğinde güldüm.

Bu grupta Masal'ı en az onun sevdiği kesindi.

Arya "Seni hala affetmedim ama sevindim." dediğinde gidip koluna girdim.

"Hadi ama, bırak tribi."

Ona sırnaşmamın karşılığında, önce taviz vermesede, sonradan gülümsemişti. Hemşire de "Sonunda barıştınız." deyip, gelip sarıldı.

Bu sevgi pıtırcığı halimiz biraz midemi bulandırmadı değil.

Ayrılıp "Yeterli o zaman bu kadar." dediğimde koluma yumruk yemiştim.

Herkes sohbete devam ederken Yaren'i izci olayından dolayı da kutluyordum. Beklediğimden daha iyi sonuç almıştım. Gerçi beklediğim şeyin, Yaren'in izciyi öldürmesi olduğunu düşünürsek, her sonuç ondan iyi olurdu. Ahlak kuralları açısından.

Yaren'in yanına gidip "Teşekkürler tekrardan." dediğimde 'önemli yok ' gibi hareket yaptı.

Her zaman sessizdi ama şimdi biraz daha sessiz olmuştu.

Bunun nedenini Gözde ile olan kavgalarına yoruyordum. Sevgili olduklarını düşünürsek, bu kavga onlar için, hiç iyi değildi.

Gözde'ye "Hadi siz de barışın." dedim.

Çekingen bir şekilde Yaren'e bakmıştı. Bakışlarının karşılığını alamamış olacak ki "Ne barışacağım." deyip yüzünü astı.

Tarzan "Siz küs müsünüz?" diye sorduğunda ikiside kafasını çevirmişti.

Sevgili oldukları haberini aldıktan bir gün sonra ayrıldıklarını söylemezlerdi umarım. Hem onlardan almam gereken ilişki tavsiyeleri vardı. Çevremdeki tek eşcinsel çifti kaybetmek istemezdim. Onlar benim yeni ikonum oluyordu.

Arya "Neden küstüler?" dediğinde ona ve kızlara Sanem mevzusunu anlattım. Ben anlatırken Gözde'de, Yaren'de tepki vermemişti.

Sinem "Sen neden izliyordun ki kızı?" diye sorunca Gözde sinirle soludu.

Yaren ise bize soğukça bakıp "Karışmayın." demişti.

Kızların bozulduğunu görüyordum. Benden çok daha uzun zamandır onu tanımalarına rağmen, ona hala alışamamışlardı. Ortamın gerginleşmesine izin vermeyip ,konuyu dağıtmak için başka bir şeyden bahsetmeye başladım.

"Yüz asmayı bırakın. Kutlamamız gereken bir mesele var." deyip silkelenmelerini bekledim.

Gözlük ve tarzan direkt kötü moddan çıkıp bana ayak uydurmuşlardı.

"O zaman bu gece uyumuyoruz." deyip ellerini çırptılar.

Rahibe ve hemşire de bize katılırken ortamın atmosferinin hala düşük olmasıyla yandaki ikiliye baktım.

"Sizde surat asmayı bırakın hadi."

Gözde oflaya puflaya yanımıza gelmişti. Yaren'i de bekledik ama o "Siz takılın." deyip gitti.

Arkasından seslenmemizide takmamıştı. Bu durum az önceki boğucu atmosferi tekrar getirdi. Gözde gözleri dolmuş şekilde yere bakıyordu.

Gözünden bir damla yaş dökerken "Umrunda bile değilim." dedi.

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin