*Şimdiye kadar okuyan herkese sağolun. İyi okumalar 🖤
2 ay sonra
Çin işkenceleri, Masal'ın bunun kitabını okuduğuna emindim. 2 aydır sürüm sürüm süründürüyordu beni. Başta beni affettiğini sanmıştım ama o bana güzel acı çektirme yöntemleri bulmuştu. Mesela evine gidince 'seni goresim gelmedi' deyip aşağı inlediği zamanlar oluyordu. Yemin ediyorum bu önceden yaşansa bipolar olduğunu kendim anlardım.
"Masal artık gelsene 1 saat oldu"
Şimdi de telefonda konuşuyorduk.
"Az olmuş bekle 1 saat daha."
"Aşkım ya artık şunu bıraksan?"
Bir şey demedi. 2 aydır onu öpme girişimlerime de engel oluyordu. Seni seviyorum bile demiyordu zalim.
"Geliyorum şimdi, hadi yine iyisin."
"Allah razı olsun ya Masal."
Homurdanırken telefonu kapattı. Evlerinin kapısı açılınca derin bir nefes aldım. 1 ay önceye kadar buraya ne zaman gelsem babası beni kovalıyordu. Şimdi onlarda beni affetmişti. Hatta baya baya ilişkimizi kabullenmişlerdi.
"Sonunda geldin."
Bir şey demeden elindeki hırkayı göğsüme fırlattı.
"Bu ne şimdi?"
"Hava soğuk."
Düşünceli sesi yüzünden direkt yumuşadım. "seni yerim." göz devirirken "Gidelim" dedi.
2 aydır trip çekiyordum o yüzden artık kimse sevgimi sorgulayamazdı. Arabaya bindiğimizde "Neyse ki bu sefer geç kalmayacağız." dedim.
Psikolog randevumuz vardı. Buna o intihar ettikten sonra, ailesinin zoruyla başlamıştı. Başta gitmek hiç istemiyordu ama şimdi birlikte gidiyorduk. Bizim eve geldiğimizde "Geç kalsak baban bakmayacak sanki." dediğinde güldüm.
Evet, babam onunla konuşuyordu. Yani bu resmi olmayan bir psikolog durumuydu. Eve girdiğimizde annem gülümseyerek bizi karşıladı.
"Hoşgeldin kızım."
Annem 2 aydır Masal'a durmadan kıyafetler hediye ediyordu. Herkesin kendine göre bir ilgi şekli vardı.
"Babam odada mı?"
"Evet seni bekliyor Masalcım. Konuştuktan sonra yemeğe gelin."
Masal yukarı çıkarken derin bir nefes aldım.
"Artık daha iyi." diyen anneme "Bir de bana sor." dedim.
Bana cidden çin işkencesi uyguluyordu. Yani ona olan sevgimi her gösterdiğimde tırnaklarını çıkarması, bana işkence gibi geliyordu.
"Tercihlerini yapmış mı?"
Doğru ya bir kaç gün önce üniversite sınavları açıklanmıştı. Annem bunu sorduğunda benim yapmadığım aklıma geldi. Masak ise, muhtemelen o da tamamen unutmuştu. Çünkü ortamda bu konuşma hiç geçmemişti. Çevrem tembeldi.
"Sormadım anne, yemekte sorarım."
Yarım saat sonra babamla birlikte aşağı inen sarışınla sofraya oturduk. Annem Masal'ın üzerine titriyordu. Onu gelini olarak benimsemişti. Yani Masal, o günden sonra popülerlik olarak baya bir ivme kazanmıştı.
Annem benim sormayı unuttuğum soruyu sordu.
"Masal sen üniversite olarak nereyi yazdın kızım?"
Bana sormuyordu çünkü Nişantaşı üniversitesinde psikoloji bölümü yazacağımı söylemiştim. Masal kaşlarını kaldırırken onun gerçekten unuttuğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomanceTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.