49.bölüm

8K 563 50
                                    

*İyi okumalar

Fizikçi sanki tüm derslerimiz fizikmiş gibi bize girmeye devam ediyordu. Her anlamda.

Şimdide bizi sözde test çözmemiz için serbest bırakmıştı. Kimsede test olmadığını görünce ise azar çekmişti.

"Ben bunu öldürürüm."

Arya sinirle fısıldayıp kadına sıra altından yumruk çıkarmıştı.

"Ben de." dedim.

Gerçekten bela olmuştu başımıza.

"Neyse ki bu durum bitecek yakında."

Eylül'ün dediğiyle Arya'nın yine yüzü düştü.

"Daha kötü durumlara girin satıcılar sizi."

"Ne fısıldaşıyorsunuz kendi aranızda! Tahtaya yazdığım sorular çözülmeden çıkılmayacak sınıftan."

Tahtadaki sayılardan ve formüllerden hiç bir şey anlamıyordum. Kızlarında benden farkı yoktu. Gözem "Hocam ben hepsini çözdüm!" deyip el kaldırdığında ise vazgeçmiştim. Birimizin farkı vardı. Hoca onu yanına çağırdı. Kağıdı götürdükten sonra birlikte kontrol etmeye başlamışlardı.

"Gözde çalışkan mıydı ya?"

Sinem "Kopya çekti." dediğinde "Kimden" diye fısıldadım.

Varsa bizde alsaydık da tenefüsümüzü yemeseydi bu kadın.

Sinem camı isaret etti. Aşağı doğru uzanan ipi görünce şaşırdım. Gözde'nin kopya çekmekle ilgili efsaneleri gerçekti demek ki.

"Kanka yollasana kağıdı." dedim.

Sinem kendi yazdığı kağıdı Hazel'e uzatmış o da bize vermişti. Sonunda kurtuluyorduk.

Arya'yla kağıdı geçirmeye başladık. Tam sonuna gelmiştik ki hoca konuşmaya başladı.

"Arkadaşınız soruların hepsini doğru şekilde çözmüş. O tenefüste çıkabilir. Size yeni sorular yazma zamanı."

"Yarışmada mıyız buruşuk ka-!"

Arya sesini yükseltince ağzını kapadım. Hoca bize ters bir şekilde bakıp "Sorun mu var?" dediğinde "Yok hocam." dedim.

Kadın bizi yemeye yer arıyordu zaten. Arya'da patlayacak yer arıyordu. Onun asıl sınırının sınıf değişimine olduğunu biliyordum. Hoca yeni sorular yazarken kopya kağıdını buruşturup sıranın altına soktum. Bu durum benim de sinirimi bozuyordu.

"Nefret ediyorum bu hocadan."

"Sakin dur biraz. Kadın seni inadına sınıftan atmak yerine akşama kadar bekletir."

Eğer sınıftan atacağını düşünsem ben de kavga çıkarırdım ama kadın sadece bizi bezdirmek istiyordu. Sınıfın kapısı açıldığında içeri Yaren girdi. Hoca ona tersçe bakmıştı. Geçen günde derse geç gelmişti. Hocayla pek iyi bir muhabbetleri de olmamıştı. Gözde hocanın yanından Yaren'e tersçe bakıp yerine geçmişti. Araları hala kötüydü.

"Sen geçen de geç kalmamış mıydın?"

Fizikçi soğuk bir şekilde sormuştu.

"Evet."

"Bu durum sürekli yaşanıyor mu?" deyip sınıfa döndüğünde herkes birbirine baktı.

Arya "Yok hocam" dediğinde, Gözde "Evet hocam." demişti.

Hoca önce Arya'ya bakıp, sonra Yaren'e döndü.

"Bunu bir alışkanlık haline getirdiysen aileni okula çağırmam gerekecek."

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin