*iyi okumalar 🖤
Masal beni şaşırtıyordu. Onun hamarat olduğunu öğrenmiştim. Bu garip şekilde hoşuma gitmişti. Tatlıyı da yedikten sonra tekrar oturma odasına geçmiştik.
İkinci dalga sorgu gelecek gibi hissediyordum.
Masal kalkıp "Telefonu odada bırakmıştım. Alıp geleyim." dediğinde ona tersçe baktım.
Artık emindim bilerek yapıyordu.
"Hiç bir yere gitmiyorsun." diye fısıldadım. Dudaklarını yalayıp "Ağla" demişti.
Bu halimden zevk aldığı belliydi. Sesimi yükseltip "Biz bizeyken telefonla mı uğraşacaksın?" diye sordum.
Annesi de "Kızım boşver telefonu da otur." demişti.
Aynur ablayı sevmiştim. Gerçekten sevmiştim. Eskiden ona karşı nötrdüm ama kaynana konusunda şanslı gibiydim. Kayınbabayla eşitliyorlardı birbirini.
Masal oturduğunda sırıtarak ona baktım.
"Eee Tanem biraz kendinden bahsetsene."
Ve sırıtmam gitti.
"Neyden bahsedeyim Aynur abla?"
Zaten beni bebekliğimden beri tanıyordu. Hakkımda illa bir şeyler biliyor olmalıydı. Annemleri de tanıyorlardı.
"İdeallerinden, gelecek planlarından, hobilerinden."
Bunlar bende olmayan şeylerdi. Gelecek planlarından dediğinde Masal'a bakmıştı. İlişkimizden de bahsetmemi istiyordu sanırım.
"Dediğim gibi psikoloji okumak istiyorum. Onun dışında pek bir şey düşünmedim. Akışına bırakmayı severim."
Yani hiç bir şey yaptığım yoktu.
Masal "Psikoloji nerden çıktı?" dediğinde ona gözlerimi belerttim.
Az önce çıkmıştı.
"Sen de mi onun ilerde düşündüğü mesleği bilmiyordun kızım?"
Pot kırmıştık. Birbirini tanımayan iki insandan sevgili olmuş gibi bir izlenimimiz vardı şu an.
"İlerde bir şey düşünmediğine eminim."
Ya Masal, yapılır mıydı bu.
Dündar amca konuşmaya katılıp "Bende öyle düşünüyorum." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Aslında bir kaç gün önce karar verdim. Sana söyleyecektim."
Babasını takmadan Masal'ı cevapladım.
"Psikoloji, güzelmiş ama insanların dertlerini dinlemeyi sevmezsin sen."
"Bir kaç gündür bayılıyorum Masal."
Gülüp "Tamam bir şey demedim." dediğinde kafamı iki yana salladım.
Annesi ikimiz arasında bakışlarını gezdiriyordu.
"Masal yüzünden mi?" dediğinde ona anlamayarak baktım. Masal'ın yüzündeki gülümseme de gitmişti.
Masal "Anne!" dediğinde kaşlarımı çattım.
Hiç bir şey anlamamıştım. Annesi Masal'a baktıktan sonra hızlıca dikleşip "Sevgili olmanız, toplum baskısı gibi şeyler yüzünden yönelmiş olabileceğini düşündüm." dediğinde kaşlarımı düzelttim.
Masal buna mı tepki vermişti? Her neyse. Babası bana tekrar sinirle baktığında yutkundum. Geldiğimizden beri açık açık ilk kez 'sevgili' olduğumuz söyleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomanceTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.