*iyi okumalar. Bölüm Masal'dan.
Şimdiye kadar bulunduğum durumlar arasında, en saçma olanındaydım. Resmen yan yana gelmek istemediğim biriyle oturmuş yemek yiyordum. Sessizlik uzayıp giderken derin bir nefes aldım.
"Tanem yanıma geldi bugün."
Yaren bana baktığında hafif bir ürperti hissettim. 1 haftadır birlikte takilmamıza rağmen yanında hala gergin hissediyordum.
"Mükemmel bir kek yaptım!"
Sima elindeki tepsiyi ortaya koyup, karşımıza geçti.
"Yardımcılara yaptırmış olmayasın"
O geldiği için gerginliğim biraz daha azalmıştı.
"Bozma beni kuzen."
Sima'nın Yaren'le arkadaş olduğunu bilmiyordum. İlk başta çok şaşırmıştım. Şimdi o kadar garip gelmiyordu. 1 hafta önce, evde ağlarken Sima gelip beni teselli etmişti. Sonradan yanında birinin daha olduğunu fark etmiştim. Onun Yaren olduğunu görünce şok olsam da, sonradan uyum sağlamıştım.
Şimdi ise durum şuydu; Sima Yaren'i başıma bekçi olarak dikmişti. Başta Yaren'in bunu kabul etmeyeceğini sanmıştım ama beni şaşırtarak "Sorun olursa bana gel" diye destek çıkmıştı.
Bu sabah okula birlikte gitme nedenimiz dün Sima'da kalmamız olsa da yanlış anlaşılmıştı. Bunu sorun olarak görmüyordum. Tanem beni delirtiyordu ve onda gördüğüm kıskançlık hoşuma gitmişti. Daha fazla kudursun istiyordum. Ondan alacağım bir intikamım vardı.
"Neyse bugün diyordum, Tanem yanıma gelip seninle aramda bir şey olduğuyla ilgili konuştu. Bozuntuya vermedim."
Sima öksürürken ağzındaki su çenesinden akmıştı. Tiksinerek ona peçeteyi uzattım. Ağzını sildikten sonra "Nasıl böyle düşünmüş?" dedi.
Bilmiyorum anlamında omuz silktim. Her arabadan inen sevgili mi oluyordu? O böyle inandıysa aksine ikna etmezdim. Dediğim gibi, kudursundu.
Yaren "Bana da hesap sordu" dediğinde tekrar ona baktım.
Arkasına yaslanıp cebinden sigarasını çıkardı. Bir dal yaktığında "İnkar ettin mi?" Dedim.
Sevgili değiliz demiş olmasın lütfen...
"Hayır, kabul de etmedim."
Dumanı üfleyip söylediğinde Sima "güzel güzel kıskansın am biti." dedi.
Kaşlarım çatılırken "Ne?" diye sordum.
O böyle küfürler eden biri değildi normalde. Ettiği küfür de midemi bulandırmıştı.
"İstenmeyen yerden, en olmayacak zamanda çıkan sonrada-"
Küfrü açıkladığını anlayınca elimi kaldırıp "Lütfen kes şunu" dedim.
Yaren ona bakıp sırıtmıştı.
Kuzenimin arkadaşlarına karışmazdım ama Yaren'le nasıl arkadaş olabildiğini cidden anlamıyordum. Uyumsuz iki insandı onlar bana göre.
Yaren "Ne yapmayı düşünüyorsun?" dediğinde sorunun bana olduğunu anladım.
İç çekip "Bilmiyorum" diye itiraf ettim.
Üzgün ve mutsuzluğum hala vardı ama artık öfkeme sığınıyordum. Ondan intikam almak istiyordum ama ne yapmalıyım bilmiyordum.Başta onu serbest bırakmayı bile düşündüm. Beni o kadar kırmıştı ki Yeliz orospusunun ipinde cambaz olmaya devam etsin diye düşünmüştüm. Şimdi ise yeniden o Yeliz'in ipini ortaya çıkarmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomantikTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.