61.bölüm -Masal'dan-

6.9K 525 224
                                    

*iyi okumalar 🖤 -Masal'dan-

"Ay evet canım sana çok yakıştı."

0 beden olduğunu düşünüp giydiği straplez elbise içinde can çekişiyor gibiydi. Umarım içinde nefessiz kalır ölürdü.

"Biraz sıktı. Değiştireyim."

"Bence değiştirme. Kesinlikle bu senin elbisen."

Mera ona gülümseyerek söylediğinde zorla gülümsemişti Yeliz'de.

"Nefes alamıyorum."

"Geber."

Yeliz gözlerini kısıp "Ne?" dediğinde tekrar gülümsedim.

"Giydikçe açılır."

Tanem elindeki sodaları getirdiğinde aramızdaki garip bakışma bitmişti. Üzerlerimizdekilere bakıp "Beğendiniz mi?" diye sordu.

Hızla "Annenin kalıpları dar sanırım. Ya da Yeliz bedenini bilmiyor." deyip dudak büzdüm.

Yeliz utançla kızarırken Tanem "Her beden var dene istediğini" demişti.

"Ben s giyiyorum normalde ama biraz kilo almışım sanırım."

Üzgünce mırıldandığında kaşlarımı çattım. Her şeyde duygu sömürüsü yapabiliyordu. Bundan nefret ediyordum.

Tanem "Boşver ya, ye yiyebildiğin kadar bir daha mı geleceğiz dünyaya." dediğinde güldüm.

"Bence de ama Yeliz'in yedikleri hep basenlere gidiyor gibi."

Mera, Yeliz'in arkasında bir tur dönüp söylediğinde gülüşüm büyüdü. Yeliz fiziğine takıntılı biriydi. Benden daha güzel olduğunu her fırsatta söylüyordu. Bir dönem depresyona girip kendimi çikolotaya vurduğumda hafif kilo almıştım. O zaman benle hep dalga geçmişti. Bu yüzden şimdi onla dalga geçmek baya keyifliydi.

"Kim Kardashian poposu gibi maşallah."

Suna'da Mera'ya eşlik ederken kahkaha attık. Tanem "Büyük popo iyidir." dediğimde gülüşüm dondu.

Şu an ona yumruk atmayı istiyordum. Kızı bozmamıza izin bile vermiyordu. Kulağıma eğilip "Kızın fiziksel özellikleriyle alay etme." dediğinde kaşlarımı çattım.

Bunu başlatanın Yeliz olduğunu bilmiyordu. Ben kimsenin dış görünüşüyle alay etmezken gelip benimle alay eden oydu. Tabi bunu Tanem'e anlatamazdım. Ne zaman anlatmaya çalışsam elime yüzüme bulaştırmıştım. Bir keresinde onları yüz yüze getirmeye bile çalışmıştım. O zaman Yeliz'i önceden çağırıp, arkasından Tanem'i çağırmıştım. Bu kızın gerçek yüzünü görecekti. Tabi Yeliz o kadar sinsiydi ki bunu fark etmişti. Fark etmemiş gibi yapıp beni Tanem gelene kadar oyalamıştı. Yaptığı rolden çıkmasını istediğim için kendimi kaybetmiştim. Ona vurduğumda bundan hiç pişmanlık duymamıştım. Tabi Tanem gelip onu elimden alana kadar.

Onu oyuna düşürmek isteyen benkn beni düşüren o olmuştu. O zamanlar her şey benim tersime işliyordu.

Gerçek bir şeytanken kendini melek gibi göstermeyi başarması berbattı. Gerçek yüzünü bilen tek kişi olmak ise daha berbattı.

"Tanem bu eteği alıyorum."

Suna ona eteği gösterdiğinde Tanem kafasını salladı. Mera'da bir kaç şey beğenmişti. Başta amacımız alışveriş değildi. Onu avmye götürüp edebildiğimiz kadar rencide edecektik. Yeliz'in ne yaparsak yapalım patlamayacağını biliyordum ama bu sefer videoya kaydetmesi için başka birini tutmuştum. Toynaklarını benle yalnızken çıkaracaktı. Ben de onu tam o anlarda kaydedecektim. Daha önce de bunu yapmaya çalışmıştım ama her seferinde fark edip maskesini takıyordu. Bu sefer telefonum bozuldu bahanesiyle Tanem'e verecektim. Yanımızda onu kaydedecek hiç bir şey olmadığını düşünüp bana o uzun dilini gösterecekti. Tabi bu planım da Tanem sağolsun suya düşmüştü.

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin