*İyi okumalar
İsrafil boruyu üflemese bile benim için kıyamet kopmuştu. Masal'ı zorla sakinleştirip yukarı çıkarmıştım. Bana öfkeyle bakmaya devam ediyordu. Bu öfkesi patlamadan geçmeyecek gibiydi. İçeri girdiğimizde kapıyı kapattım.
"Sakinleşene kadar burdan çıkmıyoruz."
Derin bir nefes alıp bana dönmüştü. Gözlerim, sıkılı yumruklarına doğru kaydı. Onun öfkelenmesini anlasam bile şu an aşırı tepki gösteriyordu.
"Nasıl sakin olmamı bekliyorsun! O iğrenç pislik aşağıda!"
Yeliz'le araları hiç bir zaman iyi olmamıştı. Onlar her zaman rakipti.
"Hayatım, Yeliz'le sorunlarınız iki sene öncesinde kaldı. Çocukluk yapıyorsun."
Bakışlarındaki üzüntüyü görünce ofladım. Şimdi, onu kırmamak için doğru kelimeleri bulmalıydım.
"O bir şeytan Tanem! Sorunlar o burdayken tekrar çıkacak bilmiyor musun?"
Sevgilimi savunmam gerekirdi değil mi? Ama Yeliz şeytan falan değildi. Hatta tanıdığım en iyi kızdı. Herkesin tanıdığı, sevdiği biriydi ve Masal onu bu yüzden sevmiyordu.
"Ben Yeliz'le konuşurum. Sen eskisi gibi davranma yeter."
Yine bana üzüntüyle bakınca iç çektim. Yanlış bir şey söylemek gerçekten istemiyordum ama doğruları söylersem zaten üzülecekti.
"Sana o bir şeytan diyorum!"
"Kız daha yeni geldi Masal, bir şey yaptığı yok üstüne biblo attın?"
Gözlerini yumup açtı.
"Varlığı beni rahatsız ediyor."
Delirip biblo atmasını normal buluyordu yani. Kollarımı göğsümde bağlayıp kapıya yaslandım. Masal'ın Yeliz'e olan düşmanlığı bana karşı olan düşmanlığından bile büyüktü. Tabi bu 1.5 sene önceydi. Yeliz 3.sınıfta ilk döneminin sonunda okuldan gitmişti ve Masal'la da bir daha görüşmemişlerdi.
"Hala ona karşı neden düşmanca davrandığını anlamıyorum."
Bana karşı olan tavırlarının altında yatan sebebi öğrenmiştim. Kıskanıyordu ve bu yüzden benimle uğraşıyordu. Bu mantıkta Yeliz'i de benden kıskanmış olmalıydı. Sonuçta onunla arkadaş olduğumuz zaman, Masal'la aram açılmıştı.
Ama bunun nedeni de Masal'dı, Yeliz değil.
"Şaka mısın sen ya!" deyip sinirle güldü.
"Masal seninle düzgünce konuşuyorum. Triplere girme."
Kavga etmek istemiyordum. Alabildiğim kadar alttan alacaktım. Bu kapıdan küs çıkmak istemiyordum.
"Bana düşmanca davrandığımı söylüyorsun! Bumu düzgün konuşmak?"
"Kızı nasıl karşıladığının farkında mısın?"
Sinirle yatağa oturup başını elleri arasına aldı. Saçlarını çekiştirdiğinde ona engel olmak istedim. Ama engel olursam beni yolacak gibi duruyordu.
"Sen o nasıl biri bilmiyorsun!"
Gerçekten şu an ne yapmalıydım bilmiyorum. Yeliz'in gelmesiyle Masal'la arasında yaşadığı tüm olaylar aklıma gelmişti ve ben Masal'ı hiç bir yerden tutamıyordum.
"Masal kıza o kadar şey yaptın ve sana hiç karşılık vermedi. Beni kıskandığın içindi yaptıkların belki de ve bu geçmişte kaldı. Yeliz iyi biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomantizmTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.