*İyi okumalar🖤
Zil çalınca kantine inmiştim. Arya ve Yeliz gittikten sonra tekrsr yukarı çıkmamışlardı. Onları görüp yanlarına ilerledim. Çevrelerinde eskiden tanıdık gelen bir çok sima vardı. Ben geldiğimde Yeliz bana bakıp hafifçe gözlerini kaçırmıştı. Moralsiz duruyordu. Yanına otururken "Selam." dedim.
Bana bakıp sonradan tekrar önüne dönünce kaşlarımı çattım. Çevredekiler konuşmaya başlayınca gülümsemişti ama sustuğunda yine yüzü asılıyordu. Parmaklarımla masada ritim tutarken dönen muhabbetlere kayıtsız kaldım. Taki laf bana gelene kadar.
"Sen gidince Tanem'de yüzümüze bakmaz oldu."
Esmer kıza göz ucuyla baktım. Bir kaç kez sohbet ettiğim biriydi. Hiç yakın olmamıştık.
"Lezbiyenim diye benden uzaklaştığınız için olmasın?"
Okulda adım çıkınca çevremdeki insanların tek tek gidişini izlemiştim. Bunu dert etmediğim için, umrumda olmamıştı.
"Şimdi baya rahatsın ama. Masal'la sevgiliydiniz dimi?"
Masal'ın ismi geçince kalbimde bir baskı oluştu. Bu baskı beni sinir ediyordu. Pişmanlık ve özlem yer edinmiş gibiydi.
"Ev-"
"Ayrıldılar."
Yeliz benden önce cevaplamıştı. Bunu böyle bir ortamda söylemek istemezdim. Yarına kadar tüm oku ayrıldığımızı öğrenirdi.
"Ay çok üzüldüm."
Esmer kız sahte bir ifadeyle bakarken "Belli." dedim.
Tekrar başka bir konuya döndüler. Bakışlarımı kantine giren bedene çevirdim. Yanındaki iki kızla, her zamanki gibi ağır ağır yürüyordu. Bulunduğumuz yere hiç bakmazken 2 masa yana oturdular. Gözlerimi onun üstünden çekemiyordum. Elim karıncalanıyordu. Dün çok yakınken birden aramıza uçurumlar girmiş gibiydi. Bunu onun kadar kolay kabul edemiyordum.
Arya "Gözlerinle yedin kızı." dediğinde iç çektim.
"Çok çabuk kabullendi."
"Üzülme ya bence aranız düzelecek."
Diğerleri hala kendi aralarında sohbet etse bile duyma ihtimallerine karşı bu konuyu konuşmak istemedim. Yeliz masadan kalkınca diğerleri "Ne oldu?" diye sormuştu kıza.
"Moralim bozuk biraz."
Geldiğimde bunu zaten fark etmiştim. Herkes nedeniyle ilgili sorular sorarken üzgünce iç çekti.
"Tanem'in sınıfında Yaren diye bir kız beni yanlış anladı. Buda beni üzdü."
Kaşlarımı çattım. Yarım saat önceki olayı takmıştı demek ki.
"O öyle biri takılma." dedim.
Diğerleri de Yaren hakkında olumsuzca konuşmaya başlamıştı.
"Kız hakkında kötü konuşmayın sadece beni yanlış anlaması üzdü. Kimseyi kötülemeye gerek yok."
Eski arkadaşları onu her zaman desteklediği için susmuşlardı. Bana dönüp dudak büzdüğünde "Keşke beni savunsaydın." dedi.
Olayın ne zaman bana geldiğini anlamamıştım.
"Kafam dolu Yeliz." dedim.
Yaren'le olan muhabbetini şu an hatırlayamıyordum bile. Bir şey demeden ilerlerken arkasından bir kaç kişi de onu takip etti. Arya oturmaya devam etmişti.
"Sana trip atıyor."
Sinirle "Bir o eksik kalmıştı." diye homurdandım.
Cidden kafam doluydu. Kötü bir arkadaş olsam bile şu an onu düşünemiyordum. Tekrar iki masa öteye baktım. Masal kızlarla sohbet ediyordu. Bu kadar görmezden gelinmek canımı sıktı. Gururum yüzünden hiç bir şey yapamıyordum. Atom karıncayla göz göze gelince öfkem büyüdü. Bana orta parmak çıkarıp konuşmaya devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomantizmTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.