27.bölüm

11.1K 825 150
                                    

İyi okumalar :)

Küçük bir ateş yakmış, etrafında dizilmiştik.Masal benim tam karşımdaydı. Yanında da gözlük ve hemşire oturuyordu. Gelir gelmez oraya geçtiği için yan yana oturma hayallerim suya düşmüştü. Poşetler açılmaya başlanmış, herkes zulasını ortaya dökmüştü. Yaren'in getirdiği içkiler ve Masal'ın getirdiği çerezler şu an favorilerdendi.

Masal "Seninkiler nerde?" dediğinde "Ben bir şey getirmedim." dedim.

Otlakçı olacaktım.

Gözlerini kısarken "Makaronum?" demişti.

Unuttuğum küçük detayı örtmek için "Dönünce alacağım sana." dedim.

Büyük bir tepki vermesini bekledim. Sadece surat asmıştı. Sanırım, gelişme vardı. İçkileri dizmeye başlayıp, çerezleri açtık. Masal koyduğumuz içkilere garip bir şekilde bakıyordu.

"Alkolle yakalansak disipline gidersiniz." dediğinde bakışlarının nedenini anladım.

Kendini ayrı tutması da dikkatimden kaçmamıştı. Torpilin gözünü seveyim. Burda içkiyi, başka bir yeriyle içse bile, kimse ona bir şey diyemezdi.

Arya efkarla "Biz zaten batmışız." dediğinde kızlar kahkaha attı.

İçmeden tribe giren insanlara bayılırdım.

Masal onun dediği şeye omuz silktikten sonra "Uyardım." dedi.

Müdürün kızı olduğu için uyarma gereksinimi hissetmişti demek ki. Tabi bu kuralı, buradaki herkes biliyordu. Kamptan kaçmakta kural dışıydı. Önüme sürülen bardakla Yaren'e baktım. Shot bardaklarına viski doldurup, önüme sürüyordu. Daha önce hiç içki içmemiştim. Alkole dayanıklı olduğumu sanmıyordum. Onun koyduklarını içersem, kendimi Masal'ın üstünde bulabilirdim.

Bu yüzden "Ben içmeyeceğim." dedim.

Yaran "Yarışırdık?" dediğinde benden önce Masal "İçemez." diye atladı.

Yerime karar vermesini anlayamazken "O daha hiç içki içmedi," dedi.

Bunu nerden bildiğini sorgulamadım. Yaren ise bunu umursamadan önüme bardakları dizmeye devam edip "Her şeyin bir ilki vardır." dedi.

Gözde'de "Şimdi içmenin tam sırası" deyip ona destek çıkmıştı.

Çift taraflı baskı yiyordum. Masal'a baktığımda gözlerini kıstığını gördüm. Üç taraflı baskı diyelim.

"Hanımı kırmayayım şimdi." dediğimde herkes kahkaha atmıştı.

Masal kızarırken "Ne yaparsan yap ya." deyip, ellerini göğsünde bağladı. Ateşi yakmamızla montunu çıkarmıştı. Bu sayede yüzünü de rahatça görüyordum. Şu an ki somurtkan suratı, utandığını gizlemek için kullandığı kamuflajdı.

Ben onu incelemeye devam ederken, rahibe "İzin çıktı." diye alay etmişti.

O an Masal'ın gözlerinden ona doğru elektrik gönderdiğine yemin edebilirdim. Rahibede de aynı bakışlar vardı.

Yaren araya girip "İçersin sanmıştım." dedi. O ikisi birbirini öldürecek bakışlar atarken "Belki sonra." dedim.

Kafa sallayıp benim önümdekileri, kendi önüne dizmeye başladı. Aldığı bardaklardan bir kaçını koymadan dikmişti. Bununla açılışı yapmış oldu. Kızlar onu büyük bir şey yapmış gibi alkışladı.

Hemşire de "Eski alkoliklerden kim kaldı!" deyip tezahürat yapmaya başlamıştı.

Sonra herkes önlerindeki biralardan yudumlanmıştı. İçmeyen sadece Masal'la bendik. Onlar kendi aralarında içip, yarışırken, ben çerezlerden yiyordum. Masal ise nerden bulduğunu bilmediğim makaronu yiyordu.

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin