*iyi okumalar
Bir kaç gündür hissettiğim bu yabancı duygular, sanki en başından beri benimleymiş gibiydi.
Onu sevmek şu an bir parçam gibiydi.
Daha önce nasıl ona gıcık olduğumu anlayamıyordum.
Hiç mantıklı gelmiyordu.
Daha çok kavga ettiğimiz için mi aşık olmuştum?
Mazoşist falan olmalıydım.
"Ne düşünüyorsun?" dediğinde elimi saçına attım.
Sürekli ona dokunmak istiyordum. Bunun için fırsat kolluyordum resmen.
"Seni sevmemi nasıl sağladığını." dediğimde gözlerini kaçırdı.
Hep bu kadar utangaç mıydı bu kız? Benim tanıdığım Masal'a gram benzemezken belki de bu yüzden diye düşündüm. O değişmişti. Bu değişimle ona olan duygularımı fark etmiştim belki de.
Düşmanca hareket ederken onu başka kalıba sokmamıştım. Bana attığı iftiradan sonra ilk kez lezbiyenlik hakkında düşünmüştüm. Bu düşüncelerimden sonra onun hareketlerini farklı farklı yorumlamaya başlamıştım. Onun değişen hareketleri de yorumuma etkili olmuştu.
Eğer her zamanki gibi olsa ona olan hislerim hep toprak altında kalabilirdi.
En başından beri ondan etkilendiğimi düşünüyordum. Ondan hoşlandığımı fark ettiğimden beri öncesinde olan bazı küçük detaylarda aklıma gelmişti. Onu kıskanmam hep vardı sonuçta. Tabi ben bunları ona sinir olduğuma yoruyordum.
Şimdi ise bunların gerçek nedenini anlamıştım.
"Seni gerçekten seviyorum ben ya." dedim.
Bunu sürekli söyleyebilirdim.
Yüzünde hafif bir gülümseme oluşurken "Hep bu kadar romantik miydin?" dedi.
Sanmıyordum. Daha önce sevgilim olmasa da, olsa bile romantik olacağımı düşünmüyordum.
"Hepsi sana bebeğim." deyip göz kırptığımda güldü.
"Hadi filme başlayalım." Kumandaya uzanırken onu durdurdum.
"Ben de desene bir kere."
Harketlerinden onunda hislerini anlayabiliyordum. Ama şu 'ikna et' saçmalığı yüzünden söylemiyordu.
Öpüşsek bile.
Gösterip vermemenin ne olduğunu çok iyi anlamıştım.
"Bunu konuştuk."
"Hala bana inanmıyor musun?" dedim.
Daha ne yapabilirdim. Yani bir şey yapmamıştım ama hislerimi göstermekte iyiydim.
"Rol yapıyora mı benziyorum?" deyip bekledim.
Oflarken kirpiklerini titretti.
"Tanem beni sıkıyorsun."
Sinirle onu tutan elimi çektim. İyi bir karşılık alamamanın yanında kötü bir karşılık alıyordum.
"Tamam başlat filmi."
"Trip mi bu şimdi?"
Ne desem beğendiremiyordum.
"Yo başlat."
Bakışlarını hissederken, gözlerimi ekrandan ayırmadım. En sonunda ayağa kalkmıştı.
"Işığı kapatayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomanceTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.