58.bölüm -Masal'dan-

7.1K 505 222
                                    

*İyi okumalar 🖤 -Masal'dan-

Kabus gibi bir güne uyanmıştım. Kabusumun kahramanı da Yeliz adında ki ikiyüzlü melek kılıklı şeytandı. Tanem normalde saf biri değildi ama onun gerçek yüzünü göremeyecek kadar kördü. Çünkü kızın manipilasyonlarının etkisinden çıkamıyordu.

Kendimi kaybettikten sonra eve gitmiştim. Kızlara durumu söylediğimde hemen yanıma gelmişlerdi. Suna 'Kendini kaybetmemeliydin. Ona istediğini vermişsin' derken Mera 'Onun gibi olmalısın' demişti.

Kendimi kaybetmiştim çünkü bu bir anlığına beni geçmişte yaşananlara götürmüştü. Tanem'i benden çocukluğumuzda uzaklaştırmıştı. Sonra iyice aramıza sızmış ve beni hayatından silmeye kalkmıştı. Aynısını yapmak için geldiğini biliyordum.

Sevgili olduğumuzu bilmiyor mu? Bu saçmalıktı. İnstagramda fotoğraf paylaştıktan bir kaç gün sonra kapımıza damlamıştı. Tanem'in nasıl bunu göremediğini anlamıyordum.

Mera'nın dediğini yapmaya karar vermiştim. O kıza onun gibi 'melek' gibi davranacaktım. Böylece Tanem'de beni suçlamayacaktı. Önceden onun sahte yüzüne karşı kendimi kaybedip durduğum için herkes beni kötü olarak yaftalamıştı. Bu sefer onun gibi rol kesecektim. Tanem'in başta yutmayacağını biliyordum ama ona da bir şeyler olmadığına inandıracaktım.  O Yeliz şeytanı rol yapmayı bırakana kadar devam edecektim.

Sürekli ben kötü olarak gözükürken, benim hakkımda üzüldüğüne dair konuşuyordu. Bu yüzden o kendisine kötü davranan birini bile koruyacak kadar melekken ben vicdansızın teki olmuştum.

Cluba geldiğimde onu Tanem'le yüz yüze görünce sinirlerime hakim olamamış ve Tanem'i dövmek istemiştim.

Kıskançlıktan gözümün kör olmasına izin vermeyecektim. O şıllığın bunu bilerek yaptığına emindim. Beni görmüş olmalıydı. Bu yüzden ona sahte bir samimiyetle davrandım. O da karşılık verdi.

Şimdi ise lavabolara doğru gidiyorduk. Midesinin bulandığını söylemişti ve ben onun hiç bir dediğine inanmıyordum. Yine ilgi çekmek için böyle davrandığını düşünüyordum. Tanem'le yakınlaşmamıza kudurmuş olmalıydı.

Lavaboya girdiğimizde etrafın pislik içinde oluşuyla yüzümü buruşturdum. Yeliz gidip yüzünü yıkamaya başlamıştı. Arkamızdan kızlarda geldi.

Mera "Mideni yıkayalım istersen." dediğinde hafifçe güldüm.

Mera sakin biri değildi. Özellikle bizimle ilgili konularda aşırı sinirli davranırdı. Şu an planımız yüzünden rol kesmeye karar vermemiş olsaydık Yeliz'in üstüne atlardı.

Bira bardağını bilerek döktüğünü de biliyordum. Yanlış kişiye gelmiş olsa bile hedef şu an suratını yıkayan suratsızdı.

Yeliz işini bitirip bize döndü. Dudağını büzüp "Hepinizin gelmesine gerek yoktu. Teşekkürler." dedi.

Sinirle iç çektim. Şu an sadece ikimiz olsak böyle davranmayacağını biliyordum. Mera ve Suna'nın yanında da iyi kız rolunu sürdürüyordu. Neyse ki onlar her zaman benim tarafımdaydı.

"Rolu kes." dediğimde bana bakıp kaşlarını kaldırdı.

Tanem varken ona iyi davranacaktım ama başbaşayken böyle bir zorunluluğum yoktu.

"Anlamadım Masal?"

Derin bir nefes alıp ona doğru bir adım attım.

"Saf ayaklarına yatma. Buraya gelme amacını biliyorum. Söyleyeyim işe yaramayacak."

Tanem'le arama bu sefer girmesine izin vermeyecektim.

"B-ben sanmıştım ki bana iyi davranınca-"

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin