*iyi okumalar :)
Sessizlik sürdükçe kafamda bir sürü senaryo kurmaya başlamıştım. İtirafımdan sonra üstümden bir yük kalkıp, daha büyük bir yük gelmişti. Masal'ın ağzı şokla aralanmış, gözleride irice açılmıştı. Dakikalardır, göz kırpmasını saymazsak, tepki vermiyordu.
"Yüzün böyle kalmaz umarım" dediğimde gözlerini ard arda kırpıştırdı.
"Ne dedin sen?"
Harbi ne demiştim ben...
"Tekrar mı edeyim?"
Kafasını salladı. Şu an halime bakıp zevk alıyor olabilirdi.
"Ben biraz senden etkileniyor olabilirim." dediğimde kaşlarını çattı.
"Az önce bunu demedin."
İşte o yüzden diyorum ya, ne dedim ben...
"Aynı şeye çıkıyor."
Kaşları çatık bakmaya devam ederken "Hayır." dedi.
Tekrar etmek istemiyordum. Şu an fena utanıyordum. Onun tepkisinden ve tekrar etmemi istemesinden dalga geçeceğini de hissetmeye başlamıştım.
"Cevap verecek misin?" diye homurdandım.
Direkt "Tekrar söyle." demişti.
Ha bir ha iki ne olacak diye düşünüp "Senden hoşlanıyorum." dedim.
Bu sefer ki tepkisi "Ciddi misin?" olmuştu.
Ya sabır. Bir kez daha tekrar ettirirse gidecektim.
"Evet Masal. Harbi. Felaket hemde. Öyle böyle değil. Bir daha sorma."
Bitirmemle kahkaha attı. Al işte dalga geçecekti. Dilimi ağzına soksaydım da konuşmasaydım.
Homurdanıp "Gülme." dedim.
Eliyle 1 dakika işareti yaparken kahkahasına devam ediyordu. Bacağımı sallamaya başlayıp, bitirmesini bekledim. Sonunda gülmesini keserken gözünden gelen yaşı silmişti. O kadar gülecek ne vardı sanki.
Dikleşip "Benim yaptığım şeyi, bana mı yapmaya çalışıyorsun?" demişti.
Bu dediğini bir kaç saniye anlamaya çalıştım. Anladığımda ise yüzündeki ifadeye baktım. Dediğinden emin gibi duruyordu. Demek, beni çektiği 'lezbiyenlik' şeyinin içine onu da çekecek bir oyun yaptığımı sanmıştı.
İlk aşk itirafımda böylece boşa gitti.
"Masal, şaka yapmıyorum." dedim.
Onu kandırmaya çalıştığımdan nasıl bu kadar emin olabiliyordu anlamıyordum. Haftalardır aramızdaki yakınlaşmalardan onun da etkilendiğine emindim. Böyle bir şeyin olabileceğini hiç mi düşünmemişti? Şahsen ben bir kaç gündür onu yanımda hayal edebiliyordum.
Masal yüzümü incelerken "Uzatma." dedi.
Bu sefer ses tonu biraz daha sorgulayıcıydı. Onun dibine girip kollarını açtım. Elini, avucumun içine alıp kalbime götürdüm.
Sözler işlemiyorsa, bedeni kullanırdık.
"Kalbimi şakayla artıramam değil mi?"
Gözleri elimin altındaki eline giderken dudakları az önceki gibi şaşkınlıkla açılmıştı.
"Çok hızlı atıyor."
Hormonlar sağ olsun, evet.
"Sayende." deyip gözlerinin içine baktım. Bana baktığı an yutkunmuştu. Öyle ne kadar kaldık bilmiyordum ama sonradan elini çekip bir adım uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi (gxg)
RomansaTAMAMLANDI 'Garip' insanlardan oluşan bir sınıfa düşen Tanem ve onu, o sınıfa düşüren Masal'ın hikayesi.