39.bölüm

9.5K 699 126
                                    

iyi okumalar :)

Hiç gerçek zaman diliminde, rüyada gibi hissettiğiniz olmuş muydu?

Benim olmuştu. Tam şu an.

Sınıfa çıkmıştık. Kızlar hemen etrafımda toplanmıştı. Olayı anlatmam için beni sıkıştırıyorlardı. Gözde durmadan konuşuyordu.

Ben ise şu an rüyadaymış gibi hissediyordum.

Sesleri yankı gibi geliyordu. Her şey yavaş çekim gibiydi ve ben onları uzaktan duyuyor gibiydim.

Yakın olduğum tek şey kendi düşüncelerimdi.

Masal'ın dediklerini düşünüyordum. Bunları neye yormalıyım diye düşüncelerim kendiyle çelişiyordu. Daha önce ki çıkarımlarım yanlış mıydı, doğru muydu artık emin değildim.

Sarışın yine altüst etmişti beni.

Yıllardır neyle savaşıyordu bu kız? Bana karşı olan hisleriyle mi? O zaman niye işleri yokuşa sürüyordu?

Yine bir çok sorum vardı ve yine bunların cevabı bende değildi.

Etrafımda dedikodu bekleyen kızlarda da değildi.

Daha önce anladığım üzere Arya'da da değildi.

"Tanem!"

Kulağıma yaklaşan yankı ile rüyadan uyanır gibi silkelendim. Gözde dibime girmiş "Kime diyorum ben?" diye homurdanmıştı.

Bana diyordu herhalde.

"Ne diyordun?" dedim umursamazca.

Ellerini omuzlarıma koyup yüzlerimizi yaklaştırmıştı. "Yeterince teori ürettik, doğrusu ne anlat artık." dediğinde gözlerimi devirdim.

"Gözde" Deyip kollarını omuzlarımdan ittim.

"Şu an kendi hayatımla ilgili dedikodu yapmak istemiyorum. Anlarsın ya."

Tabiki anlamazdı. Kaç gündür ne hissettiğimi soran bir tek Arya'dı. Diğerleri sadece olaylarla ilgileniyordu. Gözde gibi.

Bu sınıftan iyice soğuyordum.

Bu belki benim yaşadığım garip psikolojik durumum yüzünden de olabilirdi.

Gözde alınmış gibi kalkarken "Ketumsun." dedi.

Kendi hayatımı anlatırken 'ketum' olayım bir zahmet.

Arya "Rahat bırakın boncuğumu." deyip bana sarıldı.

Tek samimiyet hissettiğim oydu şu an.

Üzgünüm kızlar.

"Masal ne yaptı bilmiyorum ama yine agresif olduğuna göre bu durum canını sıktı?"

Arya'nın ilgili sözlerine gülümsedim. İşte bahsettiğim şey buydu. Olaya değil duygularıma yönelik konuşuyorduk.

Bu yüzden sabahtan beri kızlara vermediğim cevabı ona verdim.

"Masal herkesin önünde sanırım benden hoşlandığını itiraf etti. Ama bu nasıl bir itiraftı ben de anlamadım." dedim.

Kızlar şok olmuş gibiydi.

"Ciddi misin, seviyorum mu dedi?"

Eylül'de yanıma otururken sormuştu.

"Öyle demedi." dedim.

"Ama benim günlerdir çektiğimi yıllardır çekiyormuş.

Arya'nın gözlerinin içine bakıp "Ben günlerdir ne çekiyor gibi gözüküyorum?" dediğimde oda şaşırmıştı.

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin