החיפושית המופלאה:3

724 32 6
                                    

היו כל כך הרבה חדשות על הנבל הזה. תוהה מי זה.

"מרינט." מרינט הסתכלה למעלה ומצאה את אליה לוחשת לה. אליה הצביעה על אדריאן, שהיה עדיין לבד, מקליד בטלפון שלו.

"מה?" מרינט מסתכלת על חברתה, מבולבלת ממה שהיא מנסה להגיד.

"לכי לדבר איתו. הוא נראה טיפה בודד," הציעה אליה, מה שגרם למרינט לנער את ראשה לפני שאליה אפילו סיימה לדבר.

"אין סיכוי, הוא נראה עסוק. תסתכלי איך הוא על הטלפון שלו." למרות שמרינט אהבה את הרעיון לדבר עם הקראש שלה, היא הרגישה שהיא לא צריכה להטריד אותו.

הא, הוא נראה קצת בודד, אבל הוא נראה נואש... כאילו שהוא רוצה למצוא משהו ממש מהר.

"טוב, את יכולה ללכת אליו ולהתחיל שיחה. זה לא כאילו מישהו יפריע לכם בכל מקרה." אליה, ידעה שהקראש של מרינט, מחייך מאוזן לאוזן.

מרינט לקחה נשימה עמוקה, וצעדה קדימה לאדריאן.

נראה אדריאן לא שם לב אליה, כשהתחבאה מאחורי הספסל עליו יושב.

טוב הוא נראה מאוד עסוק. אני ידעתי שזה רעיון גרוע!

מרינט קמה טיפה, והציצה במסך הטלפון של אדריאן.

למה יש לו תמונה של הנבל החדש? זה מעניין אותו גם?

מרינט הבחינה שהוא מחפש משהו:

מי היא החיפושית?

היא הסתכלה ימינה וראתה את אליה מגלגלת את העיניים שלה ומנידה בראשה. היא הסתכלה עליה ומבט של "מה את עושה?" נראה על פניה.

לא נמצאו תוצאות לשאלתך.

אדריאן נאנח, והתחיל לחפש משהו אחר.

חיפושי...

מרינט התבוננה עם עיניים רחבות והיא צפתה בו מקליד עד שני מילים.

חיפושיתו...

האם הוא באמת מתכוון?

"מרינט!"

מרינט הסתכלה למעלה וראתה את אליה בוהה בה. היא הייתה שמחה שלאדריאן לא אכפת לו ממי שסביבו.

מרינט, שהחליטה שמה שהיא עושה רע בשבילה, עלתה לאט לאליה, מבלי שאדריאן הבחין בה.

אהה, הוא לובש אוזניות? כנראה בגלל זה הוא לא ראה אותי.

אליה נאנחה כשהושיטה את ידה אל מרינט.

"ברצינות! זה כל מה שאת יכולה לעשות? מרינט, אני הולכת לעלות עליו ואת רק תסתכלי עד שהוא יגיד שהוא רוצה לבלות." אליה צחקקה, היא הרגישה ביטחון כהיא החלה לצעוד לעבר אדריאן.

נראה שמרינט חשבה על משהו אחר.

הוא התכוון להקליד חיפושיתוש? אבל זה לא איך שחתול שחור קורא לי?
הממממ... אוי הוא שמע את חתול שחור קורא לי כך והחליט לחפש את זה. כן, זה נשמע הגיוני.

אליה חזרה.

"הוא חופשי, אבל מהיכרות שלי איתך את תרגישי מובכת להסתובב איתו לבד, אז אני באה."

"הא?!"

"אדריאן אמר שהוא משועמם והוא רוצה לבלות. בהתחלה התכוונתי לומר לו לבלות רק איתך, אבל גם אני באה בגלל שאת לא יכולה להשתלט על עצמך כשאת איתו."

"את מכירה אותי," מרינט משכה בכתפה, הרגישה מרוצה מכך שזו תהיה הם, החברה הכי טובה שלה והקראש שלה.

"הו... ונינו יבוא גם. אני לא רוצה להיות גלגל שלישי," הוסיפה אליה.

"ברור." החברה הכי טובה שלי, הקראש שלי והקראש של החברה הכי טובה שלי. זה הולך להיות מדהים.

אבל אז פתאום עלתה אצל מרינט מחשבה אחרת בראשה.

אדריאן עמד להקליד "חיפושיתוש". אני חייבת לוודא שהסיבה היחידה היא בגלל שהוא שמע את חתול שחור קורא לי ככה, או שיש סיבה אחרת.
"מרינט, את שמעת את מה שאני אמרתי?" אליה שילבה את זרועותיה.

"אה... כן. שמעתי. מתי? עכשיו?"

"אנחנו הולכים לבלות הערב," אליה הסבירה, והוליכה אותה מחוץ לפארק. "ואני הולכת לוודא שזה יהיה שווה את זה."

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now