החיפושית המופלאה:15

454 22 0
                                    

"ראש העיר? אבא של קלואי, אתה כאן?" חתול שחור קרא. הוא התחיל לדאוג. הוא קרא לו כבר 5 דקות מעכשיו, ועדיין אין תשובה.

הוא קרא לראש העיר שוב, ואז הוא שמע משהו.

הוא הסתובב בדיוק בזמן כדי לראות את השולחן של ראש העיר זז, ויד זזה מחוץ למקום המחבוא.

"ר-ראש העיר?" חתול שחור לחש. מי ששמע את הקול שקורא בשמו ידע שהוא בטוח ומוגן.

ראש העיר הראה את עצמו, הוקל לו שהוא ראה את חתול שחור. "הו אני כל כך שמח לראות שזה אתה. בהתחלה חשבתי שאתה הנבל הנורא הזה."

"אז אתה בסדר?" חתול שחור שאל. ווקס אמר שהוא הולך למות. האם הוא שיקר?

"כן, כן, אני בסדר. קלואי שלי בסדר? אני שמעתי את הנבל הרשע רודף גם אחריה!"

"למה?" ווקס אמר לנו שהוא צריך רק את אליה, נינו ומרינט. אני מקווה שהחיפושית מסתדרת איתו.

"אני לא יודע, אבל הוא ניסה להפחיד אותי," ראש העיר נאנח. "אתה חייב לחזור לעניין, חתול שחור. החיפושית תזקק לעזרתך."

חתול שחור הסתובב, ועזב.

-

אוף! מי ידע שיש לו יותר כוחות ממה שהוא סיפר לי?! החיפושית ניסתה לשחרר את עצמה. "הוא בטח קרוב אליהם. אבל זה ווקס. הוא לא יודע באיזו כיתה אליה ונינו נמצאים."

חתול שחור בא במהירות לשחרר אותה, אומר לה שראש העיר בסדר ולא נפגע.

"ווקס בטח ניסה להפחיד אותנו!" החיפושית חקרה את שיניה. "תמהר חתול שחור, אנחנו צריכים למהר ולעזור לאליה ונינו."

בעזרת החתולאגן, חתול שחור שחרר את השותפה שלו, ושניהם נכנסו לתוך בית הספר.

שניהם התנשמו למראה שחיכה להם בבית הספר. זה היה בלאגן. הרצפה הייתה קפואה כמו מגרש החלקה על הקרח. האנשים בפנים היו קפואים מהכוחות של ווקס.

"אהה!!!" שניהם מיהרו לכיתה לדעתם נשמעה הצרחה.

החיפושית הסתכה למטה והרימה משהו. "הטלפון של אליה. ווקס ידע את הכיתה הנכונה ללכת לחפש את אליה ונינו."

"אולי זה בגלל שווקס הוא לוקאס," פלט חתול שחור.

החיפושית הסתובבה אליו במהירות. "לוקאס? איך אתה יודע...?" למה חתול שחור מזכיר לי את אדריאן?

"אני מתכוון... אני מתכוון שהבחור הזה... לא משנה," חתול שחור הסיט את מבטו.

"נכון. אם אתה תספר לי, אז אני אדע מי אתה?" החיפושית הרימה את גבותיה, ואז הסיטה את מבטה במהירות.

"אף אחד לא כאן, אז אולי ווקס קיבל את כולם?" חתול שחור הציע. מבטו גלש מעט, והביט בכיתות. "אף אחד לא כאן."

"בוא נתקדם הלאה," החיפושית אמרה בזמן שהיא מתקדמת הלאה. "נשמע שהצרחה הזאת הגיעה מקלואי."

"האם אי פעם ווקס רצה את קלואי, כמו שהוא רוצה את אליה ונינו?" חתול שחור שאל בעודו עוקב אחריה.

"לא. אם אני זוכרת נכון, ווקס סיפר לי שהוא כבר תפס את קלואי... אנטי-באג," החיפושית ענתה. היא הביטה מבט חטוף מסביב, והמשיכה הלאה.

"הו." אז ווקס ניסה להפחיד את ראש העיר. לווקס יש טריק טוב בשרוול.

"אהההה!!!" החיפושית קפצה למשמע הצרחה. "זה נשמע שזה מגיע מלמטה."

"למטה? למה למטה, אלוהים," חתול שחור רעד. אף אחד לא ירד למטה מאז אירוע ההוריקן."

חתול שחור עקב אחרי החיפושית למטה, שומעים את הצרחה שוב. ואז הם נעצרו למראה ווקס.

"ברוכים הבאים, חברי הישנים!"

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now