החיפושית המופלאה:14

476 25 4
                                    

זה באמת ווקס? זה נשמע כמוהו!

"אליה, נינו, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, תראו את עצמכם!" ווקס צעק חזק כל כך שכל העולם שמע. "בואו ותנו לי לקחת את את כוחות הנבלים שלכם."

אני די שכחתי שווקס רודף אחרי אליה ונינו. אבל ווקס לא תקף כבר שבוע. האם הוא מתאמן על איך להביס אותנו? אני מעולם לא הכרתי נבל שעושה את זה. בדרך כלל לי ולחתול שחור לוקח יום כדי להביס נבל!

"מרינט, אם גם את יודעת מה טוב בשבילך, תצאי גם!"

"מה?!" קלואי צרחה. "למה הוא רוצה אותך?!" למה כל בחור רוצה אותה? ווקס חתיך, חבל שהוא נבל.

מרינט נעמדה במהירות, והבחינה באדריאן עוזב את הכיתה. אולי הוא רוצה את כוחות בליץ. זה לא שהכוח שלי היה חזק. אני מניחה שעש לילה לא יכול להגיע אלי.

היא הסתובבה לעבר כיתתה. "תשארו כאן ותנעלו את הדלת. אם אתם תצאו החוצה, הוא כנראה יתקוף אתכם. מרינט פנתה אל הדלת.

"ולאן את הולכת?" קלואי שאלה, שנעמדה גם היא. "בפעם האחרונה שבדקתי, אני זוכרת שאת לא החיפושית, ואת לא נותנת לי פקודות, אז לאן את הולכת? ולאן אדריאן הלך גם?

"אני הולכת לבדוק את המנהל," מרינט גלגלה את עיניה. בודקת שוב, אבל לא משנה אני לא רוצה שהיא תבין שאני החיפושית. "וכנראה שאדריאן... עושה את אותו הדבר."

מרינט עזבה במהירות את הכיתה לפני שמישהו יתחיל לשאול שאלות. היא הלכה לשירותים.

זה הזמן לעשות את הדבר שלי.

-

"הוא לא תקף כבר המון זמן, ועכשיו הוא כאן?" חתול שחור נאנח. "מה הוא עושה? הוא מפחד שנביס אותו?"

ווקס הסתובב לעברם. "זה מה שאתה חושב! אבל האמת הייתי עסוק בשדרוג הכוחות שלי, אם אתה רוצה לבדוק, אתה תראה שהשגתי את ראש העיר. הבחור ניסה לבצע עסקאות כדי שאוכל להחזיק אותו בחיים."

"למה את מתכוון... בחיים?" החיפושית שאלה, בעודה משלבת את זרועותיה.

"הו, אני לא סיפרתי לך?" ווקס צחק בקול רם. "בעוד 20 דקות מעכשיו, ראש העיר... ייעלם."

החיפושית וחתול שחור התנשמו. ייעלם? אני לא יודעת מה המשמעות, אבל זה נשמע רע.

"כדאי לכם ללכת ולהציל אותו. הו, ודרושים שני גיבורי על כדי להציל את ראש העיר."

הו, אני רואה מה הוא עושה. הוא מנסה להבריח אותנו מהדרך כדי שהוא יוכל לקחת את כוחות הנבלים של אליה ונינו בלי בעיה. בחור חכם!

"חתול שחור, לך ותעזור לראש העיר. אני אטפל בבחור הזה."

"את לא שמעת מה הוא אמר?" חתול שחור הסתכל עליה בפרצוף מודאג. "כדי להציל אותו צריכים שני גיבורי על! ואין לנו הרבה זמן."

"רק תלך, ותתקשר אלי מתי שזה יהיה יותר קשה בשבילך," החיפושית ציוותה. היא לא הייתה מוכנה לראות את חבריה בצרות. חתול שחור הנהן, ובמהירות הלך משם.

"עכשיו זה רק אני ואתה, ווקס!" החיפושית קראה לעברו.

"רק תעבירי אלי את האנשים שאני צריך, ואני מבטיח שאני אעזוב אותך," אמר ווקס. "רק תעבירי לי אליה, נינו ומרינט!"

"ואתן לך לנצח! הא! לעולם לא!" החיפושית התכוננה. "אתה תתצרך לעבור דרכי קודם!"

אוף! החיפושית הזאת, זה כל כך קשה לעבור דרכה. אני רק צריך את שלושת הכוחות ואעזוב את הבית ספר המטופש הזה.

אני הייתי יכול להשתמש בכוחות של ליידי וויפי כדי לדעת איפה החיפושית וחתול שחור נמצאים.

עם הכוחות של יוצר הבועות, אני הייתי יכול לכלוא את אויבי בבועה. האויבים ההם שהציקו לי בגלל מה שאהבתי.

ועם הכוחות של בליץ, עש לילה הבטיח לי שהוא יתן לי כוח יותר חזק משלה, אני רק חייב ל...

"תזכור ווקס, אתה חייב לתת לי את המופלאים של החיפושית ושל חתול שחור. יהיה לך כל מה שחלמת עליו."

"בסדר!" ווקס התקרב, והתכונן. "בואי נילחם!"

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now