"איפה היית?" אליה שאלה בזמן שהיא הלכה לעבר מרינט. "את אחרת בחצי שעה לארוחת הצהריים."
"אני מצטערת, אני הייתי צריכה לבדוק משהו," מרינט הסבירה. "אני רק קניתי משהו בשביל סברינה.
"את קנית משהו לסברינה?" אליה התנשמה. ממתי מרינט מתעניינת בסברינה? סברינה היא חברה שלה עכשיו?
"הנה, חכי לי כאן." מרינט הלכה אל עבר סברינה, שישבה לבד בסוף השולחנות מאחורה, ואילו קלואי ישבה בצד השני.
"לכי מפה, היא לא רוצה לראות אותך," קלואי נעמדה במהירות, כאילו שהיא מגנה על סברינה ממפלצת.
"אני רק רציתי לתת לה משהו," מרינט הסבירה. "אני רק רציתי להביא לה את התיק הזה."
קלואי הרגישה כאילו היא יכלה להרוג מישהו כרגע. אני פשוט לא מאמינה! האם היא מנסה להראות לסברינה שהיא יכולה להיות חברה טובה יותר ממני בכך שהיא נותנת לה כמה דברים? אני לא אתן לה! קודם אדריאן, עכשיו סברינה. הבחורה הזאת היא צרות.
מרינט דחפה את התיק לעבר סברינה, אבל קלואי תפסה אותו לפני סברינה יכלה אפילו הצליחה להתקרב אליו.
"אני אמרתי שהיא לא רוצה לראות אותך!" קלואי צרחה, בעודה דוחפת את התיק לצד. "נכון, סברינה?" קלואי הסתובבה אל סברינה והביטה בה. "נכון?"
"נכון," סברינה מלמלה. היא הסתכלה למעלה אל מרינט, ומרינט הייתה בטוחה שהיא ראתה חיוך קטן, לפני שסברינה שמטה את ראשה למטה.
"אז קחי את התיק המטופש שלך ותלכי מפה!" קלואי שילבה את זרועותיה. סברינה התנהגה בחכמה שהיא בחרה להיות בצד שלי, אחרת הייתי נוטשת אותה במקום.
"אני לא הולכת לקחת את התיק, סברינה יכולה לקחת אותו. אבל היא לא רוצה אותו, אז את יכולה פשוט לזרוק אותו." מרינט אמרה, לפני שהלכה בחזרה בחזה לאליה.
לא מרינט, רק תקחי את התיק איתך. זה יהיה בזבוז כסף אם תשאירי אותו כאן. את יודעת שקלואי לא תיתן לי לקבל את זה. סברינה התאמצה חזק לא לפרוץ בדמעות. הנה מישהי שמנסה להיות נחמדה אלי, וקלואי הורסת את זה. לא אכפת לה ממני! אכפת לה רק ממה שהיא יכולה להשיג בזה.
קלואי הרימה את התיק וזרקה אותו אל מרינט. "את חושבת שאני צחקתי! אני אמרתי תקחי את התיק מפה, סברינה לא צריכה אותו. סברינה לא צריכה אותך!"
אדריאן הסתכל כדי לראות מה קורה. "חוץ מזה ממתי למרינט אכפת מהצרכים של סברינה?"
"מכיוון שסברינה עמדה לצידה," נינו ענה. "אני שמעתי את קלואי צורחת על סברינה שהיא לא יכולה לקבל שום דבר ממרינט. הילדה הזאת יכולה להיות פרחחית."
"מה בתוך התיק?" אליה שאלה את מרינט, בזמן שמרינט ישבה למטה, מוכנה לאכול את ארוחת הצהריים שלך.
"טוב, זה..."
"אמא, קלואי עורכת מסיבה בשבוע הבא, ואני ראיתי שמלה מהממת בחנות," אמרה סברינה בהתרגשות. "את חושבת שאת יכולה לקנות אותה בשבילי? אני רוצה להראות לקלואי שאני יכולה להתלבש כמוה."
"סברינה, את יודעת שאין לנו מספיק כסף לשמלה. פשוט תשאילי שמלה מקלואי."
"אבל אמא..."
"סברינה בבקשה. עד שהיה לנו מספיק כסף, פשוט תמשיכי להשאיל בגדים מקלואי כמו תמיד."
"כן אמא," סברינה כיסתה את עיניה והתחילה ללכת משם.
"את קנית לה שמלה?" אליה לחשה.
מרינט חייכה. "כן, אבל לא את השמלה שהיא רצתה. קניתי אחת שתתאים לטעם שלה אבל היא לא יפה כמו זאת שהיא הצביעה אליה."
"זה מאוד מתוק, אבל למה?" אליה שילבה את זרועותיה. "את תשכחי שסברינה היא חברה של קלואי. והאויבת שלך."
"אבל האם קלואי מתייחסת אליה כאל חברה?" מרינט שאלה, והביטה מבט חטוף לכיוונה של סברינה. כרגע קלואי דיברה איתה, והיא הנהנה בראשה. "אני מרגישה רע בשבילה. אני רוצה שהיא תמצא חברים טובים יותר!"
"היי."
"אההה... אדריאן, מה אתה עושה כאן?" מרינט שאלה, כשהיא מסתובבת אל אדריאן בזמן שהוא הלך לשולחנה.
"את יכולה לתת לי את התיק?" אדריאן שאל.
"למה?" מרינט הידקה את אחיזתה בתיק, מסתכלת על אדריאן, מבולבלת מהבקשה שלו לקבל את התיק.
"אני יכול להכניס את התיק לתוך הלוקר של סברינה אם את רוצה, ככה היא תקבל את התיק בלי שקלואי תמנע ממנה לקבל אותו."
מרינט הרפתה את אחיזתה בתיק. היא נרגעה והסתכלה על אדריאן, מהופנטת מטוב הלב שלו. "אתה ראית את מה שקרה?"
"כן, וזה פשוט לא הוגן, את יודעת, אז אני רוצה לעזור," אדריאן משך בכתפיו. זה פשוט שמרינט כל כך נחמדה שחשבה על לקנות לסברינה משהו. אני רק רוצה לעזור לה, ולא לגרום למה שיש בתיק להתבזבז.
"אני... בסדר," מרינט הושיטה את התיק לאדריאן, חייכה אליו ויצאה מהקפיטריה.
על מה זה היה? למה מרינט נתנה את התיק לאדריאן? קלואי נאנקה. אני ידעתי משמרינט מחבבת את אדריאן ורצתה להוציא אותי מהתמונה על ידי שנתנה לי עצה מזויפת. ועכשיו היא ואדריאן רק מתקרבים יותר. אני חייבת לעשות משהו!
-
הממ, אני תוהה מה מרינט קנתה בשביל סברינה. אדריאן הציץ בתיק. שמלה? אני זוכר שסברינה רצתה תמיד לשאול מקלואי שמלה, אבל קלואי נתנה לה תמיד שמלה לא יפה. מרינט כל כך נחמדה.
אדריאן הלך לעבר הלוקר של סברינה, ואז שלף פיסת נייר מכיסו. הוא הוציא עט שקיבל מנינו, וכתב...
ממרינט
לסברינה
סברינה, הנה משהו שתמיד רצית. אני מקווה תאהבי את זה.
אדריאן הדביק את הנייר על התיק, והניח אותו בלוקר של סברינה.
זה בסדר סברינה...
... יום אחד את תמצאי חברים יותר טובים ...
****
אז החלטתי לעשות מרתון פרקים, פרק הבא יעלה מחר!!!
YOU ARE READING
מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)
Adventure"מה את מסתירה ממני?" "מה - כלום. ממש כלום." יכולתי להרגיש את ליבי דופק. לאף אחד אסור לדעת. אבל איכשהו זה מרגיש כאילו ליבי לא דופק בגלל שחתול שחור רצה לדעת מה אני הסתרתי. איכשהו הרגשתי שאני... מתאהבת בו! - למרינט יש קראש על אדריאן לאדריאן יש קראש על...