החיפושית המופלאה:52

319 16 2
                                    

זה נראה כמו אחד הקוואמים שיש לי... ולא רק איזה קוואמי, זה היה הקוואמי של החיפושית, אז מרינט חייבת להיות החיפושית.

אלוהים אדירים, אז היא זאת שנתנה לי את הקוואמי?! למה שהיא תסמוך עלי איתה?!

אני לא מאמינה שאני חיפשתי את המתחרה שלי. אני לא מאמינה שאני רציתי להיות כמוה... להיות היא!

הממ, אבל אני לא יכולה לתת לזה להתבזבז. אני חייבת לעשות משהו!

קלואי הניחה את הקוואמי, שעדיין התנהגה כמו צעצוע, בחזרה אל תוך התיק.

אני הולכת לתת לכל העולם לדעת!

-

"אמא, ראית את תיק שלי?" מרינט נאנחה כשהיא ירדה במדרגות. אדריאן הלך הביתה רק לפני 15 דקות. היא רצתה לעבוד על השמלה שלה, אבל היא לא מצאה את העיצוב שלה.

בנוסף היא הייתה מודאגת. טיקי הייתה בתיק הזה. מי שלקח את התיק הזה ופתח אותי ידע.

אבל טיקי הייתה טובה במשחק. אנשים חשבו שהיא צעצוע, אז אני משערת שהם כנראה לא ידעו מה היא.

"לא, מתוקה, אני לא ראיתי," סבין שילבה את ידיה. "זה לא היה בחדר שלך?"

"כן, הוא היה!" מרימט נאנחה. "זה תמיד היה שם. אני לא נותנת לאנשים אחרים לגעת בו, אפילו לא לאליה, בגלל שיש שם משהו חשוב שם."

"תחפשי בחדר שלך שוב, אם לא תמצאי את זה, אנחנו נחפש אותו מחר," סבין הבטיחה.

אוף! מרינט נאנקה. היא עלתה לחדרה שוב חיפשה וחיפשה בחדרה המבולגן שוב.

למעשה, החדר שלה לא היה מבולגן קודם. מה קרה?

-

מרינט מיהרה לבית ספר, מתנשמת בכבדות. היא התעוררה מאוחר היום, והיא לא רצתה לאחר לבית ספר. היא הולכת ללמד את לוקאס בכל מקרה.

לקלואי היו תוכניות אחרות.היא הסתכלה על אדריאן שישב ועבד בשקט. אז היא נעמדה והלכה לשולחן הראשי.

"קלואי, מה את עושה?" המורה הסתכלה למעלה בזמן שקלואי טיפסה על השולחן.

"יש לי חדשות חשובות!" קלואי צרחה.

"את חייבת לעמוד על השולחן שלי?!" המורה שילבה את זרועותיה.

"כן!" קלואי דרשה. "האם ידעתם, שמרינט... היא החיפושית?"

כולם נאנקו.

"אין סיכוי!"

"על מה את מדברת, קלואי?"

"מרינט לא יכולה להיות החיפושית!"

"יש לי הוכחה!"

אדריאן הסתכל על קלואי. מה את עושה עכשיו?!

קלואי הוציאה את התיק, ואז היא הוציאה את הקוואי. אדריאן נאנק ונעמד.

"מאיפה את השגת את זה?" הוא דרש לדעת.

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now