החיפושית המופלאה:27

391 20 0
                                    

"אתה מתחזה לדמות אחרת?" עש לילה הרים גבה וקימט את מצחו.

"כן, כשאני עושה את זה, החיפושית וחתול שחור לא מזהים אותי. הם לא ידעו שזה אני, ואז אני אוכל לתפוס אותם בקלות."

"הממ, נשמע כמו תכנית, ווקס!"

-

"איפה היית אתמול, מרינט?" אליה ניגשה אל חברתה כשנכנסו לשיעור הראשון. "את עזבת כל כך מהר. ואני התקשרתי אליך אבל את לא ענית."

מתי שחזרתי הביתה אחרי ארוחת הערב, אני שמתי לב שיש חמש שיחות שלא נענו מאליה, אבל הייתי כל כך עייפה כדי להתקשר אליה בחזרה.

"הא... אני כנראה ישנתי," מרינט אמרה, מנסה לגרום לזה להישמע אמין.

"ישנת?" היא בוודאות משקרת לי. אמא שלה אמרה לי שהיא שמעה מוזיקה עד 8:00, ואני התקשרתי אליה ב-7:30. היא מנסה להתעלם ממני עכשיו?

"טוב היי תראי, המורה כאן," מרינט הצביעה, משנה את הנושא כדי למנוע שאלות נוספות.

"אז איפה היית אתמול, אדריאן?" נינו שאל כשהוא התיישב.

"אני כנראה ישנתי?" אדריאן ענה.

"זה לא מוזר שלך ולאדריאן יש את אותה תשובה?" אליה שאלה.

"אר... מה? לא!" מרינט הסתכלה הצידה. ואז היא נזכרה שאדריאן ביקש לראות את ההודעה שאמא שלה שלחה לה. האם הוא ידע ששיקרתי מתי שאמרתי את זה?

הממ... אדריאן ומרינט הגיעו מאוחר לבית ספר, הם ענו את אותה התשובה עכשיו. זה אפשרי שקלואי צדקה, ושניהם יוצאים בסודיות? לא! אני עדיין לא מאמינה לזה. אני חייבת לגלות את הסיבה האמיתית.

אליה נאנקה והסתכלה למטה. זה קשה ממה שחששתי.

"אליה, את בסדר?" מרינט הסתכלה על חברתה בדאגה.

"כן, אני בסדר גמור." מרינט, בקרוב אני אגלה מה את מסתירה. זה לא יהיה סוד יותר.

קלואי נכנסה לכיתה ומחאה כפיים כדי לקבל תשומת לב. כולם הסתובבו כדי להסתכל עליה, תוהים מה יהיה הפעם.

"אני עורכת מסיבה בשבוע הבא," קלואי הודיעה. "כולם מוזמנים לבוא." אם אדריאן בא, אני אמסה להיות לבד עם אדריאן כדי לקבל קצת פרטיות. מרינט, זה בסדר אם תבואי. יש לי תוכניות בשבילך בכל מקרה.

סברינה הסתכלה על קלואי, אבל במחשבה שלה היה משהו אחר שהטריד אותה. מה אני הולכת לעשות? אני רוצה ללבוש את השמלה היפה שמרינט נתנה לי, אבל מה בנוגע לקלואי?"

"נכון, אנחנו נבוא." כולם התחילו לדבר על זה. "מה את חושבת שאני צריכה ללבוש?" "יש לי בגד יפה במיוחד בשבילך." "אני לא יכולה לחכות ללכת. למה זה חייב להיות בשבוע הבא? למה זה לא יכול להיות השבוע?"

הסיבה היחידה למסיבה הזאת היא להתקרב לאדריאן, ולהראות למרינט שהיא בחרה בבחור הלא נכון להתאהב בו. את תראי, מרינט!

-

"מסיבה?!" ווקס התיישב מתחת לחלון הכיתה כשדיבר. אחד מכוחותיו הוא להיות מסוגל לשמוע מה שהם אומרים. "מסיבה, הא?"

"מסיבה תהיה דרך מצויינת לחשוף את עצמי. כולם מוזמנים אז...

אני מוזמן..."


מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now