החיפושית המופלאה:46

310 17 1
                                    

"תעצור את זה, עש לילה!!" החיפושית צרחה. "תפסיק להשתלט עליו! זו הבחירה שלו!"

"בעולם הזה, אני מחליט מה שאני רוצה! ואני גם מחליט מה אני רוצה לעשות עם הנבל היקר שלי!" עש לילה קפץ את אגרופו. "ווקס הוא הנבל שלי! הוא יעשה כל מה שאני אומר לו לעשות, והוא ישיג את המופלאים האלו למעני!"

שרביט נפל לפתע מהשמיים, ווקס תפס אותו. עם השרביט, הוא הצביע לעבר אית'ן, וקרח יצא ממנו.

"תזהר!!" חתול שחור מיהר ודחף אותו מהדרך, אף אחד לא הוקפא.

"ווקס!! תעצור את זה!!" החיפושית צעקה. היא איבדה את זה. היא הפסידה! לא היה לה שום מושג למה עש לילה עושה את זה. מה הוא הולך לעשות עם המופלאים אם הוא יתפוס אותם?

אנחנו חייבים לעצור את הנבל המשוגע הזה לפני שהוא יעשה משהו יותר משוגע!

"אני המלך! אני השולט של פריז! אני . הוא . ווקס!" ווקס גיחך לעבר שלושתם. הם נראו חסרי תקווה, לא ידעו מה לעשות. "אף אחד לא יכול להביס אותי עכשיו!"

ווקס היה קרוב כל כך להשתנות! עש לילה רק הרס הכל! חתול שחור נאנח. מי הוא בכל מקרה?! אית'ן צדק כשאמר שהוא דואג רק לעצמו!

"קמע המזל!!" החיפושית צעקה, הסתובבה, וקיבלה את קמע המזל שלה. היא קימטה את מצחה כשראתה טבעת בכפות ידיה.

"האהא!" ווקס שאג. "איך את הולכת להביס אותי עם איזו טבעת?! למרות, שהיא נוצצת! היהי."

החיפושית הביטה בו, ואז הסתובבה אל חתול שחור ואית'ן. "תטפל בו קצת. אני אחזור!"

"היי!" חתול שחור. "לאן את הולכת?!" החיפושית לא הקשיבה. היא הייתה כל כך נחושה להביס את הנבל הזה אחת ולתמיד.

"האהא, נראה שחברת גיבורת העל שלך נטשה אותה!" ווקס קרא. פניו הפכו למפחידים יותר, החיוך שלו הפך למפחיד, וכוחותיו התעצמו.

ווקס, אני לא יודע לאיפה החיפושית הלכה, אבל תביס את חתול שחור כשיש לך הזדמנות.

"האהא, העונג כולו שלי!" ווקס הרים את שרביטו.

"לא כל כך מהר!!"

ווקס הסתובב וראה שמאחוריו עמדה גיבורת על אחרת, רינה רוז'. אלוהים, כמה יש מהם?!

ווקס, זה בסדר. זו רק רינה רוז', היא לא תהווה בעיה. על הדרך תיקח את המופלא שלה.

ווקס ירה קרח לעבר רינה רוג', אבל היא התחמקה מזה.

"ווהו, תרגע, מלך הקרח!" רינה רוז' קימטה את מצחה. הייתי חייבת להשאיר את נינו לבד בגלל מאסטר פו אמר לי ששני גיבורי העל בצרה. איפה בכלל החיפושית?

"מלך הקרח?!" ווקס גיחך. "אני אוהב את הצליל של זה!"

"ארגג!!!" אית'ן קפץ על גב הנבל עם חבל.

"אית'ן, מה אתה עושה?!"

הנער כרך את החבל סביב צווארו של הנבל, אבל הצוואר הפך לקר כל כך שהוא גרם לאית'ן לקפוץ ממנו.

רינה רוז' סחבה את אית'ן מהרצפה למקום אחר לפני שווקס הצליח להגיע אליו.

הנבל הזה הוא הנבל הכי עוצמתי שאני אי פעם פגשתי. איך אנחנו הולכים להביס אותו?

-

"הטבעת הובילה אותי לפה," החיפושית דיברה בזמן שהיא הסתכלה על מאסטר פו. "אתה צריך לספר לי מה הטבעת הזאת עושה. אין לי שום מושג." בנוסף חתול שחור בחוץ נלחם בנבל לבד. אני צריכה למהר!

"הו, הטבעת הזאת," מאסטר פו דיבר. "לטבעת הזאת יש את היכולת לייצר שיבוטים."

"שיבוטים?" החיפושית קימטה את מצחה. איך זה הולך לעזור להם?!

"כן, שיבוטים," מאסטר פו הנהן. "השיבוט התנהג בדיוק כמו האדם האמיתי. יהיה לו את אותו הקול, באותה גישה, אותו דבר בהכל!"

"אבל זה גרוע יותר!" החיפושית קימטה את מצחה. "אנחנו מנסים להביס את הנבל, לא שהיו יותר ממנו!"

"אני יודע מה את מנסה לעשות," מאסטר פו נעמד, "אבל זה קמע המזל שלך. זה לא יכול להיות לחינם. את רק צריכה לחשוב."

לחשוב?

"עכשיו תלכי, לפני שווקס ישתלט על פריז," מאסטר פו הזכיר לה. "אני מאמין בך, חיפושית."

החיפושית הנהנה, ואז עזבה. כל מה שאני צריכה לעשות זה לחשוב.

למה זה נשמה כל כך קשה?

החיפושית הגיעה לבעיה. חתול שחור היה על האדמה לבד עם אית'ן. רינה רוג' התחילה לעלות.

רינה רוג' פה?

"אה," ווקס הסתובב אל החיפושית. "אז את באמת לא נטשת אותם? ובכן, אפילו טוב יותר. עכשיו אני יכול להפיל אותך.

הוא הרים את שרביטו. "אני המלך. אני השליט של פריז. אני. הוא. ווקס. אני. הוא. מלך הקרח!"

"אני לא מלך. אני לא השליטה של פריז. אני. היא. החיפושית!" החיפושית חרקה את שינייה.

"ואני הולכת לעצור אותך!"

*************

אז אנחנו מתקרבים לסוף!!! 

תהנו, 😊

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now