החיפושית המופלאה:32

382 21 2
                                    

מי זה? נבל חדש? או שזו רק תחפושת? השאלות של מרינט נענו מהר לפני שהיא הספיקה לחשוב על זה יותר לעומק.

הנבל החדש לפתע פרס כנפיים ועץ לעברם. לפני שמרינט הבינה מה קורה, הרגליים של קלואי היו מעל הרצפה, והיא הייתה באוויר, מוחזקת על ידי הנבל החדש.

"היי! תשחרר אותה!"

נראה שהנערה הכחולה חברה מאוד טובה של הנערה הבלונדינית. אולי הבחורה תבוא אחרי החברה שלה כדי להציל אותה, ונפיל אותה במלכודת.

הבנתי! אני יודעת מה ווקס עשה. הוא יצר נבל אחר. אני חייבת לעזור לקלואי, אבל אני גם חייבת להשתנות. אולי אני אעזור לה קודם, ואז אשתנה.

בסדר מרינט, תחשבי. מה החיפושית - את - תעשה במצב כזה?

"היי, מה אתה רוצה?!" מרינט צעקה על הנבל. כל מי שמסביבה, צרחו, נבהלו, וכמה אפילו התקשרו למשטרה.

"להרוס את אויבי כמובן!" הנבל צחק. "וקלואי היא אחת מהם."

"מה קלואי עשתה לך?!" מרינט שאלה.

"כן, מה אני עשיתי?" קלואי צעקה, עדיין בועטת ומנסה להימלט. "אני לא מכירה אותך?"

"זה לא בנוגע למה שהיא עשתה לי," הנבל ענה. "זה בנוגע למה שהיא עשתה לבוס שלי, ועכשיו אני מתנקם בשביל הבוס שלי."

ווקס באמת עשה את זה. אוף! להשתלט על אדם חף מפשע. ממש מגוחך. אבל לפחות זה מקל עלי.אני יודעת מה ווקס הכי רוצה.

"היי! תראו, תסתכלו לכאן. אני רואה את אליה!" מרינט הצביעה על אף אחד, אבל הוגו קנה את זה.

"הא? איפה?!" שהוא הסתכל מסביב, מרינט רצה לעברו.

"בשום מקום," היא ענתה. היא הייתה עכשיו פנים מול פנים עם הנבל.

מרינט, תפסיק לעמוד שם! תעזרי לי!" קלואי צעקה.

מרינט הסתכלה מאחורי הנבל, וראתה את חתול שחור. הוא הגיע בדיוק בזמן.

הנבל דחף את מרינט, אבל הנערה לא נפלה למטה במדרגות. במקום היא איזנה את עצמה, ונתנה לנבל חבטה קשה.

הוגו נפל לאחור, נפל במדרגות, שקלואי נופלת איתו. הוגו פרס את כנפיו שוב, והתחיל לעוף, אבל לפני שהוא הצליח להגיע אל קלואי, שהייתה כמעט על הרצפה, חתול שחור תפס אותה בדיוק בזמן.

"מכה טובה, מרינט," חתול שחור אמר כשהיה על המדרגות.

"אתה ברצינות קורא לזה מכה טובה?!" קלואי צרחה כשחתול שחור הוריד אותה למטה. "היא כמעט הרגה אותי!"

"לפחות היא עזרה," חתול שחור קימט את מצחו, ואז הסתובב אל הנבל החדש בזמן שקלואי התנשפה והלכה משם.

"אני חייבת ללכת!" מרינט רצה משם במהירות לפני שמישהו יוכל לעצור אותה.

"עכשיו זה רק אני והנבל," חתול שחור נאנק.

"אתם יודעים איפה אדריאן?" אליה שאלה, מסתכלת סביב. "אני רק ראיתי את מרינט רצה מכאן אחרי שהיא עזרה לחתול שחור להציל את קלואי.

"אני ראיתי את אדריאן נכנס לחדר כלשהו, אבל אחר כך תריסר בנים יצאו ממנו, וגם חתול שחור, וזה היה קשה למצוא אותו. אני איבדתי אותו, אליה," נינו נאנח.

"זה בסדר," אליה דיברה. זה קשה יותר ממה שחשבתי. למה מרינט פשוט לא יכולה לספר לי מה היא מסתירה?!

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now