החיפושית המופלאה:4

637 35 1
                                    

"זה לא יום מושלם לבלות?" שאלה אליה, שהבחינה באי נוחות בין השניים.

"הא... כן," אדריאן גיחך, בעוד מרינט מרגישה שהיא רוצה להינמס ממקומה.

אלוהים, אפילו הקול שלו מושלם.

"למה שלא נשחק משחק?" הציע נינו לפתע. "אתם מעוניינים?"

"מגניב, איך המשחק נקרא?"אליה פנתה אל נינו.

"סודות!"

מרינט רעדה. סודות?! האם נינו יודע איכשהו שאני החיפושית והוא רוצה שנשחק את המשחק כדי שכולם יבינו.

"נשמע מגניב. איך משחקים?" מרינט רעדה שוב, לראות שאדריאן מתעניין במשחק.

"זה משחק שמצריך טלפון נייד," נינו משך בכתפיו ומרינט יכלה סוף סוף לנשום לרווחה.

"לא נינו, אנחנו צריכים משחק שלא כולל בו מכשירים ניידים. בגלל זה באנו לפה," הסבירה אליה.

"היי," מרינט הבחינה במשהו שגרם לה לרעוד מכיוון שהיה לה קר. "זה חלק מהפארק." היא הצביעה על החלק הקפוא.

"מה! מה קרה שם?" אדריאן שאל, עדיין בהלם כמו האחרים.

מרינט זכרה את סופת הקרח, נבלית שהם נלחמו בה קודם. היא זכרה שיש לה את הכוח להקפיא כל דבר שנמצא בדרכה.

"זה נבל חדש?" נינו הציע.

"אני לא יודע, אבל אני לא חושב ככה," אדריאן אמר. "בואו נלך מפה."

מרינט לא ידעה למה אדריאן לא מתעניין בזה, אבל היא הרגישה שזה זמן טוב להשתנות לחיפושית ולחקור יותר טוב את זה.

"אוקי," אליה לא חשבה פעמיים. "החיפושית וחתול שחור ידאגו לזה."

"למה ששלושתכם לא תלכו הביתה ואני אתקשר לשוטר רוג'ר," אדריאן הציע, והתרחק.

"ביי." מרינט התרחקה מאליה ונינו, והעמידה פנים שהיא הולכת הביתה. ברגע ששניהם לא נראו באופק, והיא חשבה שהיא לבדה, אור חזק הופיע משום מקום, וחתול שחור הופיע.

לא ראה את מרינט, צופה בו, חתול שחור פנה לעבר האזור המוקפא.

מי זה היה?! אני ראיתי אותו יוצא אבל לא ראיתי מי היה שם והשתנה אליו.

"תפסתי!"

הלב של מרינט זינק מהמשמע המילה "תפסתי" שהגיע משום מקום.

היא הסתובבה כדי לראות את הנבל החדש אוחז בזרועה בחוזקה.

"זה היה נהדר בשביל התכנית שלי," צחק הנבל החדש צחוק מרושע.

"תן לי ללכת! מי אתה?!" מרינט ניסתה להשתחרר, אבל היא לא הצליחה. הנבל החזיק בה בחוזקה וזה הכאיב לה.

היא יכלה לראות את אליה ונינו מסתכלים עליה, קוראים בשמה, בעוד השוטר רוג'ר מרחיק אותם משם, אומר שזה מסוכן מדי בשבילם.

"מרינט, תחזיקי מעמד!" חתול שחור צעק.

אני הייתי יכולה להשתנות אבל לא עשיתי את זה בגלל שהייתי עסוקה בלחשוב מי חתול שחור יכול להיות. אוף! איך יכול להיות שנתפסתי בכזאת קלות?!

הנבל, שמחזיק אותה, התחיל פתאום לעוף, והוא הטיס אותה למקום שהיא לא הכירה.

הוא קשר את ידיה מאחורי גבה, והושיב אותה על האדמה הקרה והקשה.

"מי אתה?" מרינט צעקה שוב. "מה אתה הולך לעשות לי?!"

"קל שם עכשיו. אל תדאגי. אני אענה על כל השאלות שלך... אולי." הנבל צחק צחוק מרושע.

"השם שלי הוא ווקס, ותני לי לספר לך... אני בלתי מובס." השעון שעל ידו זהר לפתע, והוא הראה את כל השמות של הנבלים של פריז.

"בקרוב יהיה לי את כל הכוחות של כל הנבלים שאי פעם התמודדת איתם. אז כרגע אני צריך להשיג את חתול חקיין, ריפלקטה, טיים ברייקר, גיטר וילן, גיימר, יוצר הבועות וליידי וויפי."

מרינט התנשפה, אלה רוב החברים שלי! היא הסתכלה למעלה אל ווקס.

"אז הצלחת להשיג כמעט את כולם. אתה תפסת את אנטי באג גם?"

"אנטי באג הייתה הכי קלה. היא הייתה כל חסרת זהירות. למעשה הכוחות שלה הם יותר מממה שאני יכולה להסביר. עם הכוחות שלה, אני יכול ל..."

הוא הסתכל על מרינט וצחק צחוק מרושע.

"... להשתנות למי שאני רוצה..."

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now