הודעה - החיפושית המופלאה:38

400 23 2
                                    

אני ממש מצטערת שאני התעכבתי עם הפרק, עם כל העבודות והמבחנים שיש לי בקושי הספקתי למצוא רגע שקט לעצמי, היום מצאתי את הזמן לסיים את הפרק.

אני אנסה כמה שיותר להזדרז עם הפרק הבא

תהנו מהפרק:

"התאונה קרתה כאן?" מרינט הסתכלה מסביב על החרוב. זה לא נראה שמשהו קרה כאן. זה רק נראה שנהגים ואנשים עסוקים מסתובבים.

פלאג הוציא את ראשו מהתיק של מרינט, ואז הנהן. "אני לא יודע, אבל אני די בטוח שזה היה פה.

מרינט הנהנה, אבל עדיין לא הייתה כל כך בטוחה בנוגע לזה.

"אולי אני טעיתי וזה לא קרה בכלל," פלאג נאנח. "רק תתני לי ללכת אני אלך הביתה כדי לראות אם הוא שם."

"בסדר." מרינט נתנה לפלאג ללכת אחרי שהם הלכו למקום מסתור. הם לא רצו שאנשים יראו אותם.

פלאג נאנח שוב והתחיל לעוף משם. הוא הגיע לבית של אדריאן ונאנק לראות אותו יושב על המדרגות.

"אדריאן!" פלאג מיהר אליו.

אדריאן הסתכל למעלה. "פלאג! אני חיפשתי אותך! איפה אתה היית?"

"אני חשבתי שאתה היית מעורב לתאונת דרכים ושלחתי..." פלאג נעצר. אני יודע עכשיו שמרינט היא החיפושית, אבל אני צריך לספר את זה לאדריאן?"

נהה... אנחנו הבטחנו למאסטר פו שלא נגיד אם אנחנו נגלה.

"אני שלחתי מישהו שהייתי יכול לסמוך עליו כדי לעזור לי," פלאג הסביר. "אני שמח שאתה בסדר עכשיו. עכשיו תביא לי גבינה. אני חיפשתי אותך כל היום, עכשיו אני התחלתי להיות רעב!"

אדריאן גילגל את עיניו בזמן שהוא הכניס את פלאג לבפנים.

-

"אדריאנוש, אתה בסדר?" קלואי מיהרה אל אדריאן ברגע הוא נכנס לכיתה. "אני התקשרתי אליך כל היום ואתה לא ענית. חשבתי שאולי קרה לך משהו."

"אני פשוט לא הייתי על הטלפון," אדריאן ענה בזמן שהוא התיישב.

"הו, בסדר." אני חשבתי הרבה. עכשיו אני יודעת איך לגרום לאדריאן לחבב אותי אפילו יותר, למרות שזה יהיה קשה.

קלואי הלכה את תיק הגב שלה ופתחה את הרוכסן. אז היא הוציאה תיק אחר והלכה לעבר מרינט.

"מרינט, אני שמעתי שיש לך חנות מאפים, אז את בטח אוהבת קינוחים." קלואי נתנה למרינט את התיק בהיסוס. "אז הנה כמה דונאטס בחינם שהכנתי בעצמי."

"הו... תודה?"

קלואי הסתכלה לצד כדי לראות אם אדריאן רואה. אדריאן לא ראה. במקום הוא דיבר עם נינו על מה הם הולכים לעשות אחרי הלימודים.

אוף! אדריאן, תראה! אני הייתי נחמדה למרינט. תסתכל ותראה איזה בחורה טובה אני.

מרינט הסתכלה לתוך התיק. היו ארבעה דונאטס בפנים. היא הסתכלה אל קלואי כדי לראות אם היא צוחקת.

קלואי חכחה בגרונה, ודברה מעט חזק יותר.

"אה... אני נותנת את זה בשבילך, מרינט, כדי להתנצל על מה שעשיתי לך. אני באמת מצטערת."

לא אני, מרינט חשבה, מי שאת צריכה להתנצל בשבילה היא סברינה!

"תראו, קלואי באמת מתנצלת?"

"זה נראה ככה."

"היא מתנצלת בכך שהיא נותנת דונאטס בחינם?"

"אל תאכלי את זה, מרינט!" מישהו צעק. "היא כנראה הרעילה אותם. היא אמרה שהיא הכינה אותם בעצמה."

זה היה הרגע שאדריאן הסתובב כדי לראות מה הולך שם.

"אני רק מתנצלת למרינט, ואתה אומר שאני מרעילה אותה?!" קלואי צרחה. היא הייתה כועסת. היא לא יכלה להאמין! לנסות כל כך קשה, להיכשל כל כך הרבה פעמים, אבל בסוף היא הצליחה להכין את ארבעת הדונאטס, ועכשיו הם אומרים שהיא מרעילה מישהו?

"אבל קלואי אף פעם לא נחמדה. מה גרם לה לשנות את דעתה עכשיו?" מישהו אחר שאל.

הכיתה התחילה לדבר על זה, אחרים תוהים איזו סיבה הייתה לקלואי לוותר ולהתנצל למרינט.

"היי, זה בסדר," מרינט נעמדה ודיברה. "קלואי כנראה באמת הרגישה רע, אל תשימו אותה במרכז העיניינים."

"אבל... היא הייתה האחת שצורחת תמיד ועכשיו היא התנצלה בפניך, וזה משהו חדש בשבילנו, איך אנחנו יכולים שלא לדבר על זה?" נתניאל נאנק.

"הא... אני מבינה את זה, אבל אין צורך לגרום לה להרגיש אפילו רע יותר," מרינט הציעה, שממש לא ידעה אם זה חלום או לא. האם היא באמת יצאה להגנתה של קלואי?!

מרינט היא באמת נחמדה. אני צריכה להעתיק את זה כדי שאדריאן יוכל לראות עד כמה אני יכולה להיות נחמדה גם. הוא יתאהב בי במקום מרינט הפרחחית הזאת. רק תחכי, זה על לא נגמר עדיין!

מרינט הסתובבה אל קלואי עם חיוך גדול. "תודה לך, קלואי, על זה. אני אנסה אותם, ואני גם אביא לך כמה בקינוחים האהובים עלי אם אני אוכל כדי להודות לך."

"בבקשה, ואין צורך." קלואי הסתכלה על אדריאן מזווית עיניה. הוא מסתכל על מרינט, למה הוא לא מסתכל עלי?! היא התיישבה בזעם.

"מרינט, זה היה מדהים, איך שאת עמדת לצד קלואי ככה. את באמת יכולה להיות נחמדה לכל אחד," אדריאן דיבר.

"תודה, אני ניסיתי." מרינט התיישבה בחזרה. היא שמעה מישהו אחר אומר שהדונאטס היו מורעלים, אבל היא התעלמה מזה.

אריאן הסתובב בחזרה לעבודה שלו, והמשיך לדבר עם נינו.

אני נתתי את הדונאטס למרינט, והוא אמר לי מילה?!

"הו וקלואי?..."

קלואי הסתובבה במהירות ובהתה באדריאן.

"תודה."

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now