החיפושית המופלאה:8

536 28 6
                                    


"אז אדריאנוש, עברנו כל כך הרבה דברים ביחד. אתה בטוח שאתה לא רוצה, אתה יודע, להתחיל משהו חדש בינינו?"

אדריאן הסתכל על קלואי בפנים מבולבלות. "להתחיל משהו חדש בינינו? למה את מתכוונת?"

"אני מתכוונת, אתה רוצה, להתחיל מערכת יחסים? כמו, לצאת?" הציעה קלואי ומשכה בכתפיים שלה.

אדריאן כמעט נחנק מהמים ששתה. "קלואי, יש מישהי אחרת שאני אוהב. וגם אם לא הייתה, לעולם לא הייתי יוצא איתך. את חברה שלי, ותמיד תהיי." הוא הסיט את מבטו ממנה.

"למה אתה אוהב אותה בכלל?!?" קלואי צרחה. "אתה אמרת לי שהיא דוחה אותך, ואני בטוחה שהיא דחתה אותך יותר מפעם אחת. אז תמשיך הלאה. תמשיך הלאה איתי!"

אדריאן הסתכל עליה שוב. וכמעט שפך את המים על הרצפה. הוא הסתכל עליה מקרוב, הוא אפילו התקרב אליה, רק כדי להגיד;

"אני לעולם לא אשנה את היעדים שלי!"

-

"היא הייתה כעוסה כל היום, והיא אפילו לא אמרה לי מה מציק לה," אמרה סבין לבעלה.

"זה אותו הדבר כאן. למעשה, היא הייתה בחדר שלה לא מעט זמן."

מרינט יכלה לשמוע את הוריה מדברים. היא ניסתה לישון, אבל היא לא יכלה. המחשבה שאדריאן עם בחורה אחרת הפחידה אותה, וגם הוציאה אותה מדעתה. אבל מי זאת יכולה להיות? היא לא ניסתה ללכת לאדריאן, אבל היא חשבה שהיא עשתה טעות.

הממ, שקט. אולי אמא ואבא הלכו לישון?

היא ניסתה לחשוב על משהו אחר חוץ מבנים, אבל היא לא הצליחה. הלב שלה הרגיש שבור; שברון לב שלא יהיה ניתן לתקן אותו שוב לעולם.

"הא, ילדה שקשה לה להרגיש שברון לב שאיזה ילד גרם לה. לא רק שיש לי את ווקס, אבל עכשיו אני אשיג עד. יש לי סיכוי מאוד טוב להשיג את המופלאים האלו."

עש לילה עשה את הדבר שלו, והביא את הפרפר השחור לחדרה של מרינט.

מרינט הסתכלה למעלה וראתה אותו, והיא לקחה את הכרית שלה כלי להגם על עצמה, אבל הפרפר נכנס את תוך הכרית.

"בליץ, מישהו שבר את ליבך, עכשיו זה הזמן שלך לנקום בו. את יכולה לעשות כל דבר שאת רוצה, אבל בתמורה, את חייבת להשיג את המופלאים של החיפושית וחתול שחור."

"אני לא אאכזב אותך, עש לילה."

והיא התשתנה

-

"בפריז נכתב שיש נבלית חדשה, שעונה לשם בליץ. ווקס עדין לא נמצא, וכבר יש נבל חדש? האם החיפושית וחתול שחור יצילו אותנו שוב?"

אנשים נבהלו למשמע החדשות. אנשים אחדים נכנסו לביתם להגנה, אחרים רצו לראות איך הנבלית החדשה נראת.

"נבלית חדשה? אה!" אדריאן נאנק. "אבל אפילו לא הבסנו את ווקס עדיין. פלאג, ציפורניים!"

-

"אני רואה אותו. אני רואה את חתול שחור. איפה החיפושית?" אנשים לחשו זה לזה.

למה זה נראה שהחיפושית תמיד מאחרת? חתול שחור נאנח והוא הסתובב כדי לחפש את הנבל החדש.

הממ, מי נמצא בפסגה של הבניין? אני צריך להסתכל על זה מקרוב.

חתול שחור מיהר לבניין והסתתר במקום מסתור. הוא הציץ לראות מי זה היה.

ווקס?! ומישהי אחרת?

הוא הסתכל מקרוב. זה רק אני, אבל ווקס נראה כמו לוקאס, והנבלית האחרת...?

"מרינט?!"

הנבלית החדשה הסתכלה לכיוונו. "השם שלי הוא לא מרינט. הוא בליץ, ואני מחפשת את אדריאן!"

חתול שחור יצא החוצה, הוא הבין שהוא נתפס. "למה את מחפשת את אדריאן?" מה אני עשיתי לה?!

"אני הולכת לרסק אותו לחתיכות בגלל מה שהוא עשה לי!" הסבירה בליץ, "אבל קודם אני חייבת להרוס אותך!"

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now