החיפושית המופלאה:16

432 23 3
                                    

"ווקס, מה עשית לבית ספר ולאנשים שבפנים?" חתול שחור צעק, מסתכל סביב. זה היה בדיוק המקום שההוריקן החליט להציב את קובנותיה.

"למה שלא תבוא ותראה בעצמך," ווקס זז מדרכו כדי להראות לו את הדלת.

זו מלכודת! החיפושית הבינה במהירות. בדיוק כמו שהוא עבד עלינו שראש העיר בצרות, אני חושבת שהוא רוצה לעבות עלינו שוב! החיפושית חרקה את שיניה.

"אנחנו טובים יותר מזה!" חתול שחור דיבר אל שניהם. "בואו נסיים את זה אחת ולתמיד!"

חתול שחור ניסה להילחם בנבל, אבל הנבל כל הזמן נעלם והופיע כל הזמן. זה היה בלתי אפשרי לתפוס אותו.

הם שמעו את הצרחה שוב, שהבהילה אותם. ווקס נעלם, ואז הופיע, בזמן שהוא אוחז את קלואי בזרועותיו.

"ילדה מסכנה. היא ראתה את כל מה שעשיתי וכל מה שהיא עושה זה צורחת," ווקס הניד את ראשו, בעוד החיפושית וחתול שחור תוהים. מה הוא עושה?

"תן לי ללכת, נבל מטופש!" קלואי צרחה. "אתה תראה, אבא שלי יתבע אותך. הוא יפטר אותך!"

"איזה אבא? את מתכוונת לזה שמת?" ווקס חייך, אבל חתול שחור חייך בחזרה.

"אתה מתכוון למי שנשאר בחיים, ולא היה בצרות?"

ווקס נעץ בו את מבטו. "רק תחכו. אני אפטר משניכם ובקרוב פריז תהיה שלי!"

"זה מה שאתה באמת רוצה?" החיפושית שאלה. "לשלוט על כל המקום, להפוך את המקום של רוע?"

"חיובי." ווקס החזיק את קלואי חזק יותר, שהתחיל לפגוע בילדה שבעטה באוויר וצרחה.

"חיפושית! חתול שחור! תעשו משהו! אל תעמדו שם סתם ככה!"

החיפושית הביטה בה.

"ווקס, תשכח מקלואי! תשיג לי את המופלאים! עכשיו!" בשביל מה אני צריך את קלואי? האם ווקס מתכנן מלכודת לחיפושית וחתול שחור? טוב, אני מתחיל לאבד את סבלנותי!

"אני מנסה, אבל מאוד קשה להביס את החיפושית וחתול שחור."

"ווקס, יש לך הכל. אתה פשוט מהסס."

ווקס הסתובב אל החיפושית והחתול השחור. "תקשיבו, רק תתנו לי ללכת עם אליה, נינו ומרינט, ואז אתם לא תתצרכו לדאוג בגללי יותר לעולם."

הוא עדיין לא קיבל את אליה ונינו? והוא יעזוב אותנו בשקט? איזה שקרן! אליה ונינו כנראה ברחו.

-

"אתה חושב שהוא מאחורינו?" אליה שאלה, רצה ללא עצירה.

"אני לא יכול להסתכל!" נינו ענה. "מה אם הוא יצליח לתפוס אותי?!"

אליה עצרה והסתכלה לאחור. "אף אחד לא פה. זה אומר שהוא לא יודע איפה אנחנו."

"בעצם," נינו דיבר בעודו סורק את המקום, "גם אני לא יודע איפה אנחנו."

פססט... תסתכלו לכאן. אליה! נינו...!"

אליה ונינו הסתובבו לאחור כדי לראות איש זקן. שניהם התחילו לצעוד לאחור, מפחדים להתקרב אל האיש.

"מי אתה?! איך אתה יודע את השמות שלנו?" נינו שאל. יכול להיות שהנבל שינה את צורתו לאיש הזקן. קשה לסמוך על מישהו כאן.

"אל תדאגו, אני האיש הטוב. אני חבר של החיפושית ושל חתול שחור." האיש דיבר, הולך לעברם. "אני מאסטר פו, המאסטר של שני גיבורי העל. החיפושית וחתול שחור בצרות, אז הייתי צריך למצוא אתכם כדי שתעזרו להם."

"מה אנחנו כבר יכולים לעשות?" אליה שאלה, מפסיקה ללכת לאחור.

"החיפושית כבר נתנה לכם בעבר מופלאים. אליה, רינה רוז', ונינו, בר שריון."

"הו כן," עכשיו נינו נזכר איך הוא הביס את אננסי.

"היום אתם הולכים לעשות את אותו הדבר," מאסטר פו הסביר. הוא הוציא שני קופסאות ושניהם לקחו אותם.

"טריקס!"

"ווייז!"

זה הזמן להילחם בנבל המרושע הזה!


****

אז לא תכננתי להעלות פרק היום אבל בגלל אני יודעת את המצב הביטחוני היום אז זו הייתה הדרך שלי לעודד אותכם, פרק הבא יעלה ב- 15/11. 

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now