החיפושית המופלאה:9

488 28 0
                                    

"אההה!" קלואי צרחה עם כל כוחה, לא היה לה אכפת שכל העולם ישמע אותה. האמת, היא רצתה שכל העולם ישמע אותה, ושיראה כמה היא כועסת.

"מה קרה, מתוקה?" אביה, ראש העיר הגיע אליה בריצה.

"שלא תעז להפוך אותי לחמודה. אני פגועה!" קלואי פלטה יללה גדולה. "אני באמצע הפרויקט המטופש הזה, ואדריאן עוזב אותי לבד כדי לעשות אותו? מי יודע מה הוא עושה עכשיו!"

"טוב, מתוקה, אני יכול להבטיח לך שהוא יענש על ההתנהגות הזאת," אביה הבטיח, והנהן.

"זה אדריאן!!! אתה לא יכול להעניש אותו!" קלואי נאנקה, וצנחה לספה. "אני הולכת לחכות לו."

-

אלוהים, חיפושית, איפה את?!

"החיפושית עדיין לא כאן. בליץ, תמשיכי להילחם בו עד שיכנע!"

"כן, עש לילה, אבל תן לי להודיע לך משהו! אני לא מקבלת פקודות מאף אחד."

הממ, בינתיים שבליץ נלחמת בחתול שחור, אני הולך להמשיך לנסות לאתר את הקורבנות שלי, ולחפש את החיפושית גם, חשב ווקס בזמן שהוא הלך מהמקום לאט.

חתול שחור נפל לאחור, אך התרומם במהירות. הוא קיווה שהחיפושית תבוא ותעשה את מה שהיא הכי טובה בו.

הא!, אני צריך לעזוב עכשיו. אני לא יכול להילחם במרינט. אני לא רוצה גם לפגוע בה. אני רק סקרן למה היא רוצה לרסק את אדריאן לחתיכות.

חתול שחור מצא את דרכו, ובמהירות ברח מבליץ, והשאיר אותה מביתה סביבה, מחפשת אותו.

"הממ, לא משנה!" היא וויתרה. "אני לא רוצה לשחק מחבואים שיש לי מישהו לרסק!" גם היא מיהרה.

"הו אדריאן, איפה שלא תהיה..."

חתול שחור ראה שהוא בטוח, והוא יצא ממקום המחבוא שלו.

"היי... לכאן... פססט..."

חתול שחור הסתכל סביב, קיווה שזו החיפושית, אבל במקום הוא ראה מישהו שהוא לא ראה הרבה זמן.

"היי, זה אתה."

מאסטר פו הראה את עצמו. "אדר... אה, חתול שחור, אתה יודע מי אני?"

"לא בדיוק, אבל אני ראיתי אותך מתישהו קודם."

"נכון, ראית אותי, אני הוא האיש שהביא לך את המופלא שלך. אני רואה שהחיפושית לא פה, לכן אני אעזור לך."

"תודה. ברצינות, אני לא יודע מה לוקח לה כל כך הרבה זמן?"

"חתול שחור, אתה יודע שהחיפושית לעולם לא הייתה מחמיצה משימה," חתול שחור הנהן. "החיפושית בצרות. אתה חייב לעזור לה. אני יודע שהיא היחידה שיכולה לתפוס את האקומה, אבל אני בטוח שמתי שתעזור לה היא תופיע."

"אבל אני אפילו לא יודע איפה היא נמצאת," חתול שחור התלונן.

"כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשחרר את האקומה מהכרית של בליץ, והחיפושית תדאג כבר לשאר."

"אבל..." חתול שחור ראה אותו מתרחק. אבל איפה היא?

אני מצטערת שזה היה פרק קצר!!

מימוש פתאומי 1/3 - (הושלם)Where stories live. Discover now