Vždy máme někoho (něco), kdo (co) nás drží nad vodou a nenechá nás se sesypat, jako domeček z karet.
Jsou to přátelé, rodina či mazlíčci, kteří nás podporují.Jakmile se ale něco posere, člověk si musí najít další záchytný bod, díky kterému dokáže vstát!
~Jestliže najdeš totiž v životě cestu bez překážek, určitě nikam nevede.~
Občas ti život bude házet pod nohy klacky a donutí tě klesnout na úplné dno, ale odraž se a dostaň se zpátky na hladinu.
~Osud míchá karty, my hrajeme.~
~Nejtrpčí slzy roníme nad hroby, pro nevyřčená slova a nevykonané skutky.~
Chloe Dexter Fox, tak zní jméno dívky, jež přišla o svou jedinou rodinu v brzkém věku. Dívka, jež skrývá mnoho tajemství. Bude muset překonat svou slabost a bojovat jako havran, jezevec, had či lev!?
V nové škole odhalí svá tajemství a pozná nové kamarády, nenávist i lásku, o které doteď neměla ponětí.
Půjde nejen o život jejím kamarádům, ale i o ten její; nejednou. V jejím srdci bude smutek, strach, hrdost, provinilost, raněnost, deprese, odhodlání, šťěstí i mnoho dalšího.
Jaké tajemství skrývá její zesnulá matka? Žije stále někdo z její rodiny? Kdo ji tehdá zachránil život? Kdo ukradne její srdce? Jakou moc skrývá? Přidá se na stranu zla? Zemře? To vše a mnoho dalšího se dozvíte po dočtení této knížky.
Přesně tak.... Rozhodla jsem se, že bych mohla napsat povídku, která se bude týkat Harryho Pottera, jelikož jsem opravdu velký fanoušek, tak jsem se k tomu konečně dokopala. 😂
Chci vás předem varovat!
• V příběhu se vyskytují chyby.
• Vulgární slova.
• Příběh není přesně psán podle knih či filmů. Je tam několik nesrovnalostí, takže prosím.... ❤️
• Kapitoly nebudou vycházet pravidelně. (Maximálně 2 kapitoly týdně.)Budu ráda za vaše hlasy, díky kterým budu vědět, zda má cenu dál psát ❤️. Také budu ráda za vaše komentáře. ❤️🔥 Teď vám pouze popřeji, aby se vám příběh líbil.
#AnakondaTeam
ČTEŠ
Lepší zemřít pro něco, než žít pro nic!
FanfictionPřišla o to nejcennější na světě. O lidi, kteří ji milovali, vychovávali a starali se o ní. Už od dětství se potýkala s výsměchem, ale změní se něco zásadního, nástupem do nejznámější školy čar a kouzel v Bradavicích? Může silná nenávist, přerůst...