"Ty už si někdy hrála famfrpál?" Zadíval se na její koště a oblečení, které se barvou ze začátku lišilo, ale stačilo kouzlo a barva byla zlatočervená.
"Naše škola se zabývala převážně sportem. A famfrpál jsem hrála od prvního ročníku." Své koště nesla pyšně v ruce. Bylo to to nejnovější koště, které dostali u poslední večeře všichni. Stará škola ji zatím nijak moc nechyběla.
"Co říkáš na to, když by jsme se dneska jenom proletěli?" Nasedl na své koště.
"Můžem." Dala si koště pod zadek a odrazila se lehce od země. Její nohy se nacházely pár centimetrů nad zemí. "Poleť." Vyrazila se smíchem pryč. Obletěla sloup a podívala se za sebe, zda ji Harry následuje. Ten proletěl těsně kolem ní a málem do ní naboural.
Rychle se vydala za ním. Po chvíli se její koště octlo vedle toho jeho. Letěli kousek vedle sebe. "Ale, ale.... Že by si Potter našel holku?" Uslyšeli ironický hlas poblíž nich. Harry se zastavil. Chloe zastavila po boku Harryho.
"Co chceš Malfoyi?" Optal se ho Harry, ale nevypadal, že by na něho měl náladu.
Malfoy stál na zemi s ostatními. Vypadalo to, jakoby si šli taktéž zalétat. "Pottere, to se nemůžeme ani proletět?" Řekl s dávkou ironie. Kluci vedle něj se lehce zasmáli.
"Harry, kašli na ně." Vletěla před jeho obličej. Chtěla se ještě proletět. Nasát ten krásný vzduch a užívat si úžasný výhled. Vlasy ji lehce vlály ve vzduchu a ona musela uznat, že ji to chybělo.
Oba dva se opět rozlétli kolem famfrpálového hřiště, přičemž kolem sebe kroužely, jako mouchy. Snažili se nevšímat Zmijozelů, kteří si něco kousek od nich špitali a po očku je sledovali. Náhle ji těsně minul potlouk, ale bohužel Harryho zásahl a on se držel jednou rukou koštěte. "Harry!" Vypískla a hnala se mu na pomoc. Na poslední chvíli se Harry dostal s její pomocí na koště.
Naštvala se. Vždyť mohli Harryho zabít a to jen kvůli tomu, že jsou to sebestřední a egoističtí idioti. Nemohla uvěřit, že se od nich ozýval pouze smích, místo vystrašeného volání. Nikdo z nich nejevil žádný zájem o jeho život. "Chloe, co jdeš dělat?!" Zavolal za ní Harry.
Rychlostí blesku seskočila z koštěte a mířila si to k nim, jako nasuptěný býk. Ze své kapsy vytáhla hůlku a namířila to přímo na jednoho z nich. "Hů!" Zasmál se tmavší chlapec. "Běž si radši hlídat Pottera," Zašklebil se. "aby ti náhodou nespadl."
Hůlku mu přiložila těsně ke krku. Byla naštvaná a to se také objevilo v jejich očích. Rudá se objevila téměř ihned. "Doprdele...." Vyděsil se ten kluk.
"Locomotor Wibbly!" Řekla směrem k němu. Jeho nohy se podlomily a on upadl na zem. Nechtěla mu nijak vážně ublížit, ale chtěla, aby chvíli nechodil.
"Co si myslíš, že děláš?!" Prodral se skrz své diváky Malfoy. "Zabini, zvedej se." Zamračil se na svého kamaráda, jehož nohy jaksi nefakčily.
"Co dělám? Co já dělám?!" Prskla.
"Zřejmě nevíš, kdo já jsem!" Nadhodil svůj posvátný úšklebek.
"Namachrovanej blbeček, kterej sám nezvládne nic! Všechno musej dělat za něj ostatní!" Kupodivu ho její slova na srdéčku nezahřála. Vytáhl hůlku a ihned poslal kouzlo.
"Relacio!"
"Protego Horibilis!" Křikla zpátky. Kouzlo udělalo štít, přičemž Malfoye odhodilo pryč. Dopadl tvrdě na zadek.
"Jsi v pohodě?" Zeptal se ho natvrdle Goyle.
"Vypadni!" Odstrčil ho stranou. Ostatní mířili se Zabinim na ošetřovnu. Měla je k smíchu, neboť nevěděli, že kouzlo po chvíli zmizí. Než tam stihnou dojít, opět bude chodit. Harry se jí snažil dostat pryč. "Everte Statim!" Nevzdával se Malfoy.
"Protego." Ubránila se.
"Co se to tady děje?! Pane Malfoyi, slečno Dexterová!" Přiběhla rozrušená McGonagallová.
"Nic, paní profesorko." Snažil se to zakecat Harry.
"Jejich partička..... Málem shodili Harryho z koštěte." Nenáviděla žalovaní, ale nechtěla, aby si takto vyskakovali.
"Ona lže paní profesorko!" Hájil se neprávem.
"Tak jak to tedy bylo?!" Chtěla konečnou odpověď profesorka.
Jeden přes druhého začali řvát, že to udělal tenhle a támhle ten. "Ticho!" Zastavila je. "Když nejste schopni se chovat dospěle, což jsem byla přesvědčena, že ve vašem věku už zvládnete...- Oboum dvoum uděluji školní trest. Dnes večer v deset hodin, budete mít školní trest s panem Filchem!" Rozhodla nekompromisně.
"Ale-" začali oba, avšak učitelka je ihned umlčela. "A pane Pottere... Vy pojďte se mnou."
"Ještě si to s tebou vyřídím, šmejdko!" Prskl.
❤️💕
ČTEŠ
Lepší zemřít pro něco, než žít pro nic!
FanfictionPřišla o to nejcennější na světě. O lidi, kteří ji milovali, vychovávali a starali se o ní. Už od dětství se potýkala s výsměchem, ale změní se něco zásadního, nástupem do nejznámější školy čar a kouzel v Bradavicích? Může silná nenávist, přerůst...