"Expelliarmus!" Chloe se snažila použít bezhůlkovou magii. V podvědomí křičela kouzlo, což se nakonec povedlo. A Umbridgeová byla odzbrojena.
Šokem odskočila stranou. Zmijozelští studenti se natiskli na zeď za nimi a Lenku, Nevilla, Hermionu a Rona si přitáhli blíže k sobě, aby kdyby něco, tak byli krytí. Nikdo z nich netušil, - až na pár výjimek, - že to nejsou duchové, ale jejich spolužačka.
"Co to!?" Rozhlížela se kolem sebe. Hermiona mezitím koukla na Chloe, jež se tvářila překvapeně. Hlavně nenápadně."Okamžitě mi řekněte, kdo to byl?!" Rozčilovala se, jakoby ji na nože brali. "To ty!" Ukázala zničeho nic na Chloe. Ta se pouze ušklíbla. "Jsi společná s nimi!.... Černá magie!" Vykřikovala nesrozumitelně, až Chloe protočila očima. "Pane Malfoyi-" oslovila blonďatého chlapce s krásnými kukadly. "Postarejte se o slečnu Dexterovou." V očích se jí objevilo na chvíli uspokojení.
Skvěle... Opravdu úžasné! Radovala se ironicky Chloe, když se za ní Malfoy napnul. A svou hrudí se dotkl jejich zad. "Paní profesorko-" zdálo se jí snad, že se snažil protestovat? "jistě." Dořekl po odmlce. Chloe si chtěla ubalit facku, když si pomyslela, že by třeba chtěl protestovat. Něco jako... "Paní profesorko, nemyslím si, že je to nutné. Chloe je hodná, milá a taky krásná-" Stop! Tohle už bylo příliš. Malfoy by se jí nikdy nezastal, natož řekl, že je hezká. Absurdní a od ní sentimentální, což by ji jistě rád řekl Snape.
"Co máte přesně na mysli?" Optal se chlapec, jakmile stál před dívkou. Chloe si všimla, že se vyhýbá jejímu pohledu.
"Moc dobře víte, pane Malfoy." Lehce se zasmála.
Chloe se nehodlala vzdát a ani nelitovala jejího rozhodnutí, které učinila. Malfoy napřáhl hůlku dopředu a nadechl se. Ruka se mu klepala.
Byl příliš slabí, jako jeho otec. Nedokázal použít ani blbé Cruciatus. Svého otce nenáviděl, ať už to byl jakýkoliv velký zbabělec, nebál se použít na vlastního syna cruciatus. Draco nenáviděl, když se jeho otec rozhodl, že musí potrestat i nebohou matku, která se ho vždy snažila chránit. Milovala je. Milovala svého manžela i syna, což nikdy Draco nechápal. Měla na víc, tak proč?...
Chloe ho se zájmem sledovala. Ať už Malfoy přemýšlel nad čímkoliv, Umbridgeová se netvářila nadšeně. Měl tvář staženou, jakoby mu nepřetržitě hlavou vířilo několik nehezkých věcí, neboť náhle tvář skřivil do ublížené grimasy.
"Řekni to Harry!" Vykřikla Hermiona a pokusila se vytrhout ze spárů jejího věznitele, který ji pevně držel. Nemusel vyvinou příliš velkou sílu, neboť Hermiona byla přeci jen dívka, která s postelí vážila třicet kilo.
"Co má říct?" Vyštěkla nedočkavě Umbridgeová.
"Když ji nepovíš, kde to je. Udělám to já."
"O čem to mluvíš?" Prskla ropucha.
"Je to Brumbálova tajná zbraň." Zavřela přitom oči. Chloe jí ani nestihla zastavit. Hermiona to dělat nemusela, přesto to udělala.
Vyzradila to a tím ji zřejmě zachránila od cruciatus.
...
"Musíme běžet!" Běžela se smíchem ven Chloe. Rona napadl skvělý nápad, jak se dostat pryč, mezitím co Harry a Hermiona jsou pryč s Umbridgeovou. Netrvalo dlouho a všichni se cpali dortíčky. Lépe řečeno - Dávyvé dortíčky. Ať už Ron měl Chloe rád či ne, dostali se ven všichni. A nechali ty nenažraná prasata vzadu.
Kupodivu Malfoy odešel, takže past zklapla rychle. Ach, jak ona si užívala ten pohled..
Zrovna utíkali po mostě, když spatřili Harryho a Hermionu, jak běží k nim. Ještě za běhu na ně Hermiona křičela: "Jak jste jim utekli?"
Ginny. Nejmladší Weasleyovic dítě a jediná dcera, promluvila. "Dávyvé dortíčky! Moc ošklivý pohled." Zasmála se.
"Řekl jsem, že mám hlad a chci pár kousků. Poslali mě do háje a všechny sežrali sami."
"Moc chytré, Rone." Odpověděla s úsměvem Hermiona. Každý si mohl všimnout, jak to mezi nimi zajiskřilo.
"No, jako obvykle." Chvástal se Ron.
"Bylo to geniální!" Řekl Neville. "Londýn už čeká!"
Samozřejmě po těchto slovech je začal Harry přemlouvat. Nechtěl, aby tam šli sním. "A co uděláme sní?" Ukázal najednou Ron za svá záda, kde stála Chloe. Ta pozvedla obočí.
"Chloe nám pomohla. Myslím si, že ji můžeme věřit." Usmála se přívětivě Lenka. Zvláštní holka, kterou nikdo neměl obzvlášť rád, ani nerad. Byla zvláštní, ale prostě svá. A Chloe jí za to uznávala.
"To tedy nemůžeme!" Rozkřikl se Ron.
"Harry, může ti ublížit!" Ginny po Harrym pálila, ale nemusela se takto zachovat. Nemusela obviňovat někoho z něčeho, když nevěděla vůbec nic.
"Harry by se měl rozhodnout sám." Objasnila zamračeně Hermiona. "Viď Harry?"
"Harry?" Přerušil tok Harryho myšlenek Neville, když se Harry neměl k odpovědi. Přemýšlel. Dumal nad tím, proč by ho chtěla chránit, když by byla proti němu? Že by to byla pouhá hra, aby ji uvěřili?
"Chloe mohla nechat Umbridgeovou, aby na mě použila cruciatus, ale místo toho se za mě postavila... Nemělas důvod to udělat, byli jsme na tebe zlí, tak proč?" Optal se Harry, hledíc přímo do očí jisté černovlásky.
"Nemůžu vám to mít za zlé. Věřili jste tomu, jako všichni ostatní.... Vlastně, ani já nevím, co jsem zač." Posmutněla.
"Dokaž nám, že nejsi zlá." Položil svou dlaň na její rameno. Chloe se usmála a spolu se všemi mířila k Testrálům. Ke tvorům, kteří se podobají z velké části koni, bez masa a potaženi černou kůží, pod kterou se rýsuje každá kost.
Viděla je jen ona, Harry a jak zjistila, tak i Lenka. Prý se říká, že je vidí pouze ten, kdo viděl někoho zemřít.
...
"Odbor záhad." Oznámil výtah, když se dostali tam, kam potřebovali. Cestou ji řekli, že Harry viděl, jak Voldemort mučí jeho kmotra Siriuse. Už jednou se mu stalo něco podobného a zachránil tím pana Weasleyho před smrtí.
O Siriusovi věděl snad každý. Věštec o něm psal spousty informací. Třeba, že utekl z Azkabanu. Chvíli si myslela, že se Harry zbláznil a jde zachránit vraha jeho rodičů, tedy někoho, kdo napráskal jeho rodiče.
Avšak... Všechno ji bylo vysvětleno a ona zjistila, že Sirius je dokonce Harryho kmotr.
A hodný člověk, kterému se stali špatné věci.
Omluvte mě, ale nebyl čas vydat kapitolu. ❤️
👁️👅👁️
ČTEŠ
Lepší zemřít pro něco, než žít pro nic!
FanfictionPřišla o to nejcennější na světě. O lidi, kteří ji milovali, vychovávali a starali se o ní. Už od dětství se potýkala s výsměchem, ale změní se něco zásadního, nástupem do nejznámější školy čar a kouzel v Bradavicích? Může silná nenávist, přerůst...