Co dalej z książką?

128 6 0
                                    

Hejka!

STÓJ! CZEKAJ! NIE UCIEKAJ! ZOSTAŃ I PRZECZYTAJ DO KOŃCA

Pewnie zastanawiacie się co to za tytuł? O co chodzi? Już wyjaśniam...

Chodzi o to, że nie mam chęci pisać rozdziałów...

Do przygód z anime. By go napisać muszę obejrzeć odcinek. A to później zajmuje duuuuużooooo czasu.

Więc chciałabym, przestać pisać o przygodach z anime/mangi i prowadzić tą książkę dalej. Z początku jak zaczynałam pisać tą książkę to chciałam zrobić jej kilka części:
Np. Edolas, Turniej Magiczny,Tartaros itd.

Ale ta niechęć do tego co planowałam przyszła no i no...

Bo ja się dopiero dzisiaj (czyli sobota) skapłam, że muszę napisać rozdział. A, że to mnie zniechęciło bo muszę obejrzeć odcinek i potem z nim też trochę pisać, a komputer jest non stop rozładowany i się NIE DA!!!

No i właśnie chcę od teraz pisać o przygodach, które ja wymyślę.

Chciałam przedtem, pomiędzy przygodami z anime wklejać swoje...

Ale moim zdaniem to chyba za dużo.

Więc następny rozdział postaram się napisać tak, że będzie po Rajskiej Wieży, ataku na Fairy Tail przez drużynę Gromowładnych, i po misji w której poznajemy Wendy... W sumie będzie przywitanie jej do Gildii bo Yuta i Rin nie byli z resztą na tej misji. Nie będzie Edolas ani wyspy Tenroru. A co dalej to przyniesie czas...

Zauważyliście pewnie już sami, że niektóre rozdziały nie pojawiały się regularnie...

Pisząc własne przygody mogę nad tym myśleć i rozwijać akcje. Mogę wtedy też zaprojektować postacie i rysować, niektóre momenty... Tak będzie dla mnie łatwiej.

Mam nadzieję, że zrozumiecie. Tak będzie mi lepiej. Numery rozdziałów się nie zmienią. Czyli kolejny to będzie 20 rozdział. Więc...

Bayo!!!💙💜

Błękitne Serce |Fairy Tail|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz