Njegova strana priče...

1.6K 65 17
                                    


Moje ime je Marko. Ja sam gazda noćnog kluba Night Club BBS. I mogu reći da sam uspješan i uvijek su predivne cure oko mene. Sve su one za kratke užitke, za jednu noć i ništa više. Nikada nisam niti jednoj poklonio srce. Imam svoje razloge za to. Volio sam jednu ženu više nego svoj život. Bila mi je sve. Bio sam spreman cijeli svijet staviti pred njene noge, ali ona nije željela mene. Željela je moj novac. Kada sam otkrio da me vara s najboljim prijateljem iz djetinjstva, načisto sam poludio. Nisam spavao, nisam ni disao, sve mi je bilo prazno. Moj život je postao monoton.
Otada počinjem mrziti sve žene. Sve su one iste, prodaju se za novac. A ja uzimam što mi je potrebno i odbacim ih. Kao što je mene odbacila ona moja bolna rana.
Dok tako razmišljam o starim ranama, zazvoni mi mobitel. Nepoznati broj na ekranu. Ne znam tko je, ali odlučim se javiti.
- Halo, izvolite, ovdje Marko.
- Oprosti na smetnji, druže, ovdje Dario i imam jednu molbu za tebe. Moraš mi pomoći u ime našeg prijateljstva koje traje godinama.
- Oh, pa otkud ti, druže? Nismo se čuli već sto godina otkada si napustio Hrvatsku i otišao u daleki svijet trbuhom za kruhom!
- Nisam više u dalekom svijetu, vratio sam se u rodni grad. Moja sestra Anita želi napraviti glupost od svog života i ja to ne mogu dopustiti.
- To je ona tvoja što je jedva izvukla živu glavu kada je bila jako bolesna dok je bila mala, zar ne?
- Da, to je baš ta. Utuvila si je u glavu da je debela i da ju nitko ne voli. Želi ići u samostan kod karmelićanki. Mislim da je to zatvoreni red. Ako ode tamo nikada ju više neću vidjeti, ne mogu to dopustiti.
- Stani malo, kolega, kakav ti je plan? I što ja imam s tim?
- Slušaj ovako, ona je dosta popratila u djetinjstvu. Nikada nije imala ozbiljnu vezu, a ni neozbiljnu. Mah, koliko sam se trudio da se uklopi u naše društvo, nikada joj to nije uspjelo. Mislio sam da danas dođem do tebe u klubu. Da ju ti zavedeš i da joj podariš prvi poljubac. Da osjeti kako je to kada ju netko voli.
- Slušaj, druže, puno tražiš. Da je Ana u pitanju, odmah bih pristao. Ali Anita je patuljak . Nije moj tip žene.
- Hej, ne vrijeđaj mi sestru! Ne bih te zvao da nisam očajan! Sada vidim da sam pokucao na kriva vrata.
- Hajde, ne ljuti se, ispunit ću ti to. Ali ne želim ju poslije nikada vidjeti. Neka me zaboravi i ja ću nju zaboraviti. Dogovoreno, druže . Vidimo se noćas.
Da sam znao što mi se sprema nikada ne bih pristao na to. Da sam znao da ću je toliko zavoljeti, a samo jedan razgovor nepreciznosti da će srušiti sve što osjećam prema njoj, nikada ne bih pristao na ovaj prijedlog.
Jer postao sam nepoznat ženi koju sam volio svim srcem. Postao sam joj nitko. Postao sam nitko i ništa u njenom životu, a ona je meni bila sve. Sav zrak koji sam uzdisao bio je zahvaljujući njoj. Srce sam slomio njoj, srce sam slomio sebi. Nisam vidio prilike da to popravim. A želio sam. Jer ona je moja. I nikada ju neću ostaviti, iako me nikada više neće voljeti.

Ljubav ispočetka - 🧡ZAVRŠENO🧡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora