Novi početak

701 23 3
                                    

Od danas pa sve dok nas smrt ne rastavi živim s njime. Živimo skupa, on i ja. Tako smo dali riječ jedno drugome. Kad smo se zaručili obećala sam mu da se selim kod njega kada izađe iz bolnice . Gdje on, tuda i ja.
Danas sam dobila poruku od Marka, a glasila je ovako :
Ljubavi, od danas smo skupa, ti i ja počinjemo novu stranicu naše životne priče. Danas me puštaju iz bolnice. Hoćeš li doći po mene?
Marko
Odgovorila sam mu :
Naravno da dolazim. Vidimo se za pola sata tamo. Volim te.
Anita

Tako da je od danas naš novi početak. Od danas pa sve dok ne dođe smrt po nas, ali uzeti će nas oboje, jer ja bez njega ne želim zavjeti, a ni on bez mene.
Danas je Nikola otputovao u otok Cres kod svojih. Dobila sam prijatelja za cijeli život, snažno sam ga zagrlila i zahvalila mu za sve. Obećao je da će doći s cijelom porodicom na moje vjenčanje. Zahvalila sam mu. On je veoma zaslužan za puno dobroga u mome životu. Otpratila sam ga s Vesnom. Ona ostaje, ne može se odvojiti od Daria i ta će ljubav pobijediti. Kada smo ga otpratile, sjele smo u kafić, a ona mi reče :
- Anita, kasni mi. Mislim da sam trudna s tvojim bratom.
- Molim, što si rekla?! Postajem teta?!
- Šuti, ludo, tiše malo! Znaš, sve mi smeta, imam mučnine već par dana. Ali bojim se što ako tvoj brat Dario neće da ima djecu? Nikada nismo o tome pričali.
- Ženo, jesi luda? Moj brat je najbolji čovjek na planetu! On te voli i sigurna sam da će voljeti i svoje dijete. A sad se diži, idemo u ljekarnu i odmah doma. Moramo se uvjeriti da postajem teta.
Kad smo stigle doma napokon odmah je otišla napraviti test. Nakon nekog vremena, došla je k meni i rekla:
- Trudna sam, postaješ teta.
A ja sam od veselja skočila u zrak, podigla je i smijala se s njom kao neka luda. Postajem teta!! Ja sam trenutno najsretnija osoba na planetu!!
- Moraš javiti Dariju. Hoćeš ti ili ja?
- Javi ti, ja se plašim da me neće ostaviti.
- Joj, luda ženo, kako će te ostaviti kada te voli koliko diše??
Pošaljem mu poruku:

Što god da sada radiš, sve ostavi i dolazi doma. Trebam te. Jako je važno, molim te, dođi, brate.
Anita

Gdje gori Anita? Je li nešto ozbiljno? Da dođem sada odmah??
Dario

Dolazi ovamo za najkasnije pet minuta ako želiš biti najsretniji čovjek na svijetu. Čekam i štopam, hehe.
Anita
- Sada kad dođe ti šuti, a ja ću mu prirediti iznenađenje života - obratim se Vesni.
- Tu sam, što se dešava s vama dvjema? Vi ste dvije osobe koje volim najviše na svijetu. A sad raspalite!

- Brate, imam jednu vijest za tebe, najbolju koji si ikada primio. Što nudiš za nju, ha?

- Hm... nudim što god ti srce poželi, seko.

- Zagrli Vesnu i to snažno, vrti je od radosti, poljubac joj utisni na usne jer ona je...

- Jesi ti poludjela?! Što je tebi?! Da nemaš vrućicu?
- Zar baš moraš kvariti romantiku, blento moj? Napravi to, a ona će ti reći nešto fantastično, vjeruj svojoj seki.
Kada je sve to napravio sve to, Vesna mu je rekla:
- Postajemo mama i tata, postajemo roditelji.
On je zanijemio, a ja ga laktom udarim i kažem mu:
- Konju, postaješ tata! Žena ti je trudna, a ja postajem teta! Čestitam ti!!
On umire od sreće. Počinje plakati od uzbuđenja, počinje skakati od sreće. Vrati se do svoje drage i ljubi je, grli je i ne pušta je. Bila sam ispunjena ponosom i srećom, ako je tko zaslužio biti sretan, onda je to on, moj brat Dario.
Ostavljam ih, već kasnim kod Marka. Idem po njega i idemo u našu zajedničku kuću. Mi smo se našli, on poseban, ja posebna, ali spojila nas vječna ljubav i za tu ljubav se vrijedi boriti, čim on malo stane na svoje noge i ojača.
Idemo na obećanu kavu kod njegovih, a oni će doći kod mojih. Sada smo obitelj i držat ćemo se skupa, a i moramo srediti planove za našu svadbu. Ja sam potpuna i njegova, a on je samo moj, zauvijek moj...

Ljubav ispočetka - 🧡ZAVRŠENO🧡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora