Oko mene se vrti cijeli svijet, zašto ne bi i on? Imam sve. Lijepa sam, imam lijepu liniju, pametna i bez ikakvih problema. Priznajem, svakoga dečka kojeg je ugledala ta glupa i debela Anita, preuzela sam pod svoje. Ona je prava jadnica! Ona je smeće, a prema smeću čovjek nema osjećanja, zar ne?
Nemojte me osuditi, nisam ja loša, samo malo ljubomorna na nju jer se svi vrte oko nje. Čak ju i moji roditelji više vole. Više cijene nego mene. A ja ju mrzim. Čula sam da je bacila oko na najboljeg frajera u gradu. Ne zvala se ja Marija ako joj ga ne otmem! Ona ne zaslužuje sreću. Zašto nije umrla kada je bila mala? Ovako ja sam prisiljena družiti se s njom jer nitko ju ne želi za prijateljicu.
- Hej, ljepoto, eto tvoje sestre k tebi - vičem s vrata.
A u sebi mislim - dao Bog da te nema i da nikada sreću ne doživiš, glupačo jedna.
- Hej, draga moja, pa gdje si? Izgubila si se. Baš dobro da si došla, imam novosti za tebe...
Mislim si u sebi, nećeš, glupačo mala on je moj. Pa makar mi to zadnje u životu bilo.
Umjesto toga joj kažem:
- Pričaj mi kako si ga upoznala.
Dok mi je sve pričala ja sam se zaklela da neće nikada biti sretna. Preotet ću joj ga i on će biti moj. Neće htjeti ovu jadnicu za ženu dok ja postojim, žena za milijun dolara!
Svako vrijeme provedeno s njom mi je mučno. I sada sam došla s ciljem, inače ne bih uopće ni došla.
Polako se dižem i krećem doma, a u glavi već se rađa film kako da glupači skinem osmijeh s lica.
Jer taj dečko je moj. I samo moj!